JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 04 kvě 2011, 09:34

No dnes sem se byl zeptat v servisu a tam mi řekli,žeje asi vytahaná nebo namožená hřídel ten talíř variátoru je prý v pořádku a zrovna mi doporučili 70-ku kit.Ale váleček variátoru jde na hřídel nasadit úplně krásně tak nevím.Asi pudu do toho kitu.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 04 kvě 2011, 10:03

Tak to je rada jak koleno: Dobrý den , mám problém s variátorem. Hmm, tak máte asi ohnutou hřídel, ale zkuste kit motoru...
Pokud ten "váleček" - čep variátoru chodí na hřídeli lehce, asi ohnutá nebude. Chyba bude spíš v té misce - říká se jí přítlak klece variátoru, nebo taky deska variátoru. Ty zoubky v otvoru uprostřed jsou v pořádku? Vroubkování hřídele je taky nepoškozené? Pokud je hřídel nepoškozená, vzal bych jehlový pilníček a pohrál si se zoubky na té desce, ale spíš to bude na výměnu buď té desky, nebo celého variátoru.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 04 kvě 2011, 11:22

Ta deska variátoru je stejně jako konec hřídele hledká a přez zoubky na předu jde hladce.ale za nima už dál nejde jako by měla menší průměr-de tam jen silou narazit .ale zase je problém ji dostat zpátky.

Jestli někdo máte tuprímární hřídel navíc -tu na kterou se navlíká variátor ,klidně mi ji můžete poslat.dík.Jestli ji někdo má adresu pošlu.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 04 kvě 2011, 11:43

Myslíš tuhle hřídel: http://www.skutry-malsice.cz/xintian-ki ... 9-919.html ?
Jsi si jistý, že zvládneš její výměnu? :shock:
Kromě toho při její výměně zařve spousta těsnění, tohle se nedá vyřešit levně. Až si zjistíš cenové relace, odhaduji, že tam ten talíř navalíš klidně kladivem. Chlape, nekoupil sis švýcarské hodinky, ale čínského skútra :) . Nejrůznější nepřesnosti máš v ceně.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 04 kvě 2011, 12:44

Ahoj, proboha na co sháníš hřídel? Píšeš tady , že čep variatoru ti jde hezky zlehka po hřídeli a Karel23 už ti přesně řekl, že v tom případě je hřídel dobrá , ale tobě nejde zlehka přítlačný talíř po čepu , tak asi bude chyba někde tam - vidím to jako Karel 23 - pilníček a upravit otvor v přítlačáku, protože ten bude asi méně odolnější než ten vodící čep - pokud teda nekoupíš nový přítlačák
http://www.skutry-malsice.cz/xintian-ki ... ml#content
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Winterwolf » 04 kvě 2011, 12:51

a nebude to nahodou druh restrikce :wink: Ten cep muze byt do konusu :idea:

Tohle by mohlo pomoct :
http://www.scooter-tuning.cz/cep-variatoru-3
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 04 kvě 2011, 14:37

To asi ne, ten tlačný talířek se přece nenasazuje na čep variátoru, ale přímo na hřídel a na našich strojích má otvor skutečně hladký, vroubkovaná je pouze vnější polořemenice.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 04 kvě 2011, 14:39

Dík chlapi,ne ten čep jsem nemyslel,mysleljsem to samý jen bez těch ložisek a klikovky někde jsem ho zahlíd za 500kč.Pro Winterwolf-Do do konusu asi nebude,čep je na hřídeli od začátku na těsno.Zkusím co poradil Citereh-pilníček.Ikdyž je mi divné,když je hřídel tvrdší,tak by se otvor v přítlačáku neměl zmenšit ,ale spíš zvvětšit.No zkusím a uvídím.Pak dám vědět : to vydření ve variátoru bude možná tím,že jsem tam dal nové 5-ti gramové válečky,ale ne 16*13,ale 15*12. a taky už byly hodně sjeté vodítka variátoru-najeto 1400km.Tak zatím.

Jo oblečený vážím 100kg a stěma válečkama do kopce o 8km rychleji cítit i lepší tah,jen se mi zdá že se víc zahřál kryt variátoru,to může být ale tím přítlačákem.Otčky pořád kolem 7500-8000.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 04 kvě 2011, 15:03

Jaká hřídel bez klikovky a ložisek? Pochop, že ta hřídel, na které je nasazený variátor je právě klikovka.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 04 kvě 2011, 16:50

Sory Karel já si to splet to byla spojková hřídel co sem viděl.Citereh dík pár vteřin s pilníkem a jezdí to jak po másle.eště ty vodítka var. ajedu .Co říkáte na ty válečky dát tam 16*13 5g nebo nechat ty 15*12?
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 05 kvě 2011, 09:28

Ahoj, tak je z toho hotový guláš ohledně hřídele a variatoru - zkusím to shrnout

Jmstar Eagle jako takový nemá žádné restrikce na variatoru - kroužek ,konusy podložky
Hřídel po které běhá varec je hřídel kliková
Válečky variatoru jsou určené - 16x13 - gramáž podle nastavení - válečky 15x12 jsou menší , tudíž i když se dostanou do max. úrovně , tak nestlačí řemenici variatoru tak jako válečky 16x13 - měli by tam být origo válečky 16x13 , těmi druhými podle mě snižuješ výkon a mají větší vůli v kleci a jakákoliv větší vůle je 1 stupen k tomu , aby si dělali co chtějí
Pokud si přečteš celý toto forum, tak se dopracuješ k dost podkladům, pro co nejlepší nastavení tohoto stroje . Tečka.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 05 kvě 2011, 13:13

jj dám tam teda místo 15*12 16*13 5g .Jinak tam asi fakt není co měnit.Mám ještě koupenou zelenoukontr. pružinu a zelené spojk.pružiny ,ale s tím ještě počkám.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 05 kvě 2011, 13:25

Jj, a kdyby jsi to opravdu četl , tak Karel23 tady doporučuje bílou Malossi pružinu jako ideální náhradu za seriovou , používají ji tady skoro všichni a je osvědčená, chce to opravdu si počíst a najdeš tu opravdu dá se říci vše ,s čím jsme se tu už potýkali a co jsme řešili, i když každý má právo na svůj vlastní postup úprav a tuningu - já třeba používám na Eaglu černou kontrastní pružinu HEBO- peugeot,piagio a spokojenost, ale to je spíš moje vlastní vyjimka , jinak na Eagle opravdu nejdoporučovanější kontrastka - bílá Malossi , výměna pružinek ve spojce : to se snad začne týkat až překitovaných motorů , zkusil jsem vyměnit pružinky v seriové spojce za střední tvrdost - originál motor 50ccm , vario NARAKU - 5,0 gr, origo kontrastka a docílili jsme toho, že to akorát při rozjezdu víc řvalo a rozjíždělo se to ve vyšších otáčkách, tak jsme tam dali originál spojku s původními pružinkami - do města ideální, protože zabírá dole a hned to jede po přidání plynu a tu s tvrdšími jsme nechali zkompletovanou, kdyby někdo dělal kit na vyšší obsah .
Omlouvám se , že dost často někoho zminuji, ale je to snažší, než to celý znovu popisovat
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 05 kvě 2011, 13:56

Citereh: Přesněji bych to nenapsal. Jen bych dodal, že při výměně válečků je lepší dát tam rovnou kvalitní vodítka, třeba Malossi, nebo třeba Polini, ti prodávají sady válečků rovnou i s vodítky. Originální vodítka se už po takových 1000km dost vychodí.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 06 kvě 2011, 08:56

Jj, souhlas, vodítka jsou ve většině případů již součástí kompletní sady variatoru - pokud se mění celý varec, ale pokud se mění samostatně a davájí se kvalitní náhrady, tak se většinou mění zároven s válečky - já osobně je většinou při výměně zlehka máznu molykou, aby pěkně klouzali v tělese.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron