Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Mytys » 09 srp 2010, 22:15

Tak že je tam obyčejná baterka. To je dobrý. Mě jednou po zimě donesl kamoš baterku abych mu ji nabil a byla tam nízká hladina. Tak jsem tam dolil destilku :shock: a nabil. A on mi pak řekl, že jsem mu ji zničil že to byla gelovka a do nich se nic nelije. Tak už se raději 5 x zeptám, než něco udělám. děkuji za info.
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod David Čermák » 10 srp 2010, 00:15

ahoj,tak baterie je klasická udržbová,žádný gel.Cukání je cdi jednotkou,tu už jsem měnil na záruku...co se týče variatoru tak jsem pořídil
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... pi-keeway/

válec zatím nemám,ale asi ho tam dám,aby to mělo ještě větší sílu..ted už to jede pěkně a asi se na tom nechá jet i dál...výfuk jsem tam dal z maxona,ale ještě přemýšlím o stage6..
David Čermák

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 22 črc 2010, 23:01
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: odstraněná restrikce,otevřené sání,tryska,variator molossi,2 komor výfuk z maxona

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 10 srp 2010, 07:19

pro Matyse
Typu baterek je mraky. Pro nás motorkáře to zjednoduším: 1.normální /poznáš to podle toho že má šroubovací víčka na jednotlivých článcích/tam se občas dolévá destilovaná voda po vyznačenou hladinu/ Když ji koupíš novou není u ní ani priložená náplň/ředěná kyselina sírová-prodávají to v drogerii/
2,bezúdržbová /má zvrchu uzavřené články namáčknutým krytem který jde vypáčit jen šroubovákem/ v ní je také ředěná kyselina sírová.Při koupi nové si to sám naliješ z přibaleného spec kontejneru, necháš otevřené hodinu,zavřeš a je hotovo.
3,gelové /vypadají stejně jako bezúdržbové/ a kdybys vypáčil víčko uvidíč gel-vypadá jako želatina.
Podstatné pro nás je že na typ 2a3 nemusíme po celou dobu životnosti šáhnout jen dobíjet ale jen nabíječkou na gelové baterie!!! Tou lze dobíjet všechny baterky.
Normální nabíječkou si baterku urychleně zničiš.S kámošem máme v Rhonu bezúdržbové origo.čínské.
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Mytys » 10 srp 2010, 12:16

Pro JarduJBC. Nabíječka pro gelové baterie? V čem se liší od běžných nabíječek. Mám nabíječku kde si mohu nastavit napětí a proud dle potřeby. V čem je tedy gelová nabíječka lepší?? Pokud je ve skůtru nabíjí se přece stejně jako ta no normální. Proč by se měla zničit? :shock:
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 10 srp 2010, 13:04

Nabíječka pro gelové baterie nikdy nepřekročí při nabíjení napětí 13,8V. Tak se baterka dobíjí ve všech moto,autech atd. Normální nabíječka ti dá zpočátku klidně i 17V a pak jak se baterka dobíjí napětí klesne až na cca13V. A to je to co gelové a bezúdržbové baterie nesnášejí.Napětí vetší jak 13,8V. Pokud to můžeš na nabíječce nastavit to je 13,8nebo méně/ne zase po 12V/ tak ji klidně použij. Já bych raději napětí na nabíječce změřil voltmetrem bez připojení na baterku-projistotu. v těch nabíječkách na gelovky je to elektronicky ošetřeno. Čau Jarda
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aloyz312 » 10 srp 2010, 15:44

David Čermák píše:ahoj,tak baterie je klasická udržbová,žádný gel.Cukání je cdi jednotkou,tu už jsem měnil na záruku...co se týče variatoru tak jsem pořídil
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... pi-keeway/

válec zatím nemám,ale asi ho tam dám,aby to mělo ještě větší sílu..ted už to jede pěkně a asi se na tom nechá jet i dál...výfuk jsem tam dal z maxona,ale ještě přemýšlím o stage6..

Davide, chci se zeptat, měnil si CDI jednotku, protože to cukalo? V těch 45km/h nebo v i při nižších rychlostech? Já jsem měl s tím cukáním taky problém, což vyřešila výměna svíčky, ale ptám se proto, kdyby mi to cukalo teď, tak abych věděl, že mám reklamovat CDI jednotku :) Díky
aloyz312

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 08 črc 2010, 07:48
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: el. restrikce a NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 10 srp 2010, 17:55

Čau Davide, ten výfuk z Maxona je laďáček ? Já ho viděl na Maxonu u kamaráda ,svezl jsem se na tom a dle tachometru byl určitě Maxon rychlejší než Rhon cca o 10km/h U AK není u tohoto dílu foto tak nevím jestli to montují standartně. Je levnější o polovinu než Stage6 ale už je znát nárůst maximálky. Nevím jestli Stage6 bude výrazněji lepší.
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod slik85 » 10 srp 2010, 21:15

David Čermák píše:ahoj,tak baterie je klasická udržbová,žádný gel.Cukání je cdi jednotkou,tu už jsem měnil na záruku...co se týče variatoru tak jsem pořídil
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... pi-keeway/

válec zatím nemám,ale asi ho tam dám,aby to mělo ještě větší sílu..ted už to jede pěkně a asi se na tom nechá jet i dál...výfuk jsem tam dal z maxona,ale ještě přemýšlím o stage6..

caw kolko gramove valecky si pouzil? menil si aj remen? ak ano co si tam dal?
slik85

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 01 srp 2010, 21:24
Bydliště: Malacky Slovensko
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: v zabehu

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod David Čermák » 11 srp 2010, 00:29

dal jsem tam závaží 6g,má to lepší odpal,na ty 9g to jelo stejně jako z orig var.ale rychleji.To až tam bude lepší válec...řemen jsem vymenil za tuším Hebo kewlar pasující z toho keeway..
výfuk jsem dal origo z ak pro toho maxona,nebude nějak asi extra laděný,chtělo by to zkusit ten stage6,to bude asi lepší,ale zase je to za penízky..určitě mi to na top speedu lehce přidalo,před variatorem to bylo s výfukem takové líné na spodku a pak to chytlo druhý dech

co se týká cukání tak jsem opravdu měnil cdi jednotku,svíčka nezabrala...přesně to cukalo kolem 45km/h v závislosti na vypínání a zapínání světel..
David Čermák

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 22 črc 2010, 23:01
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: odstraněná restrikce,otevřené sání,tryska,variator molossi,2 komor výfuk z maxona

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Mytys » 11 srp 2010, 17:45

Našel jsem jakési servisní manuály skůtrů, čtyřkolek, koloběžek a pod. na francouzkých stránkách a 2 jsou velmi podobné RHONovi včetně motoru a pod. Mohl by některý odborním naznačit který z manualů by šel použít.

http://www.bhm.fr/documentations
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 11 srp 2010, 19:19

Mám komplet manuál i s katalog. číslama od AK origo na Rhona, tak proč zkoušet něco co nevíš jestli bude pasovat?? :shock:
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Mytys » 11 srp 2010, 20:07

Re CHOZE: Ty ho máš? To jsi dítě štěstěny. Já nejsem mechanik ani nemám nikoho v AK. A když jsem se ptal zda něco mají, že bych si koupil tak mi řekli, že to připravují. Na stránkách AK eshop v ND mají akorát hromadu šroubků a předraženou svíčku, CDI a ještě pár věcí. Ale většinou bez obrázků jen čísla. Třeba příklad: Přední plastový kryt 20056789452 za 50 Kč. Co je to za plast si mohu jen domyslet. A jak mám objednat něco podle čísla? Já měl kdysi před 35 roky jawu20. ( Ano, počítate správně je mi víc jak 50 let.) K tomu je dal koupit katalog ND a jít do mototechny a koupit co bylo potřeba. Myslel jsem že AK to bude mít nějaké podobné když jsou profíci. Proto jsem si koupil skůtr od AK a ne v Hyper Super.
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 11 srp 2010, 20:29

Co by jsi potřeboval najít - můžu nějak pomoct??
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Mytys » 11 srp 2010, 20:37

Zatím nic nutně. Kyž bude něc potřeba tak bych se ozval. Když jsem kupoval Maxona tak mi bylo řečeno že při nedostatku oleje píská i svítí led na palubce. Někdo říká že že RHON píská a MAXON jen svítí. Nevíš jak to je?
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 11 srp 2010, 20:51

Rhon každopádně jen píská - zatím na mne pískal dvakrát :D jak je to z Maxonem fakt nevím. :( mám Rhona Mnělo by tady na fóru být téma Maxon, tak zkus juknout tam.
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron