JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 13 bře 2010, 14:10

Ahoj, tak já mám nalítáno podle tacha 938 km- ráno jsem na to zrovna koukal a chystal jsem se na to až se trochu oteplí / tak nějak okolo tý 1000km /, to se mi zdál takový optimální údaj - já jsem donedávna používal dokonce ventilové měrky ze staré Volhy, ale z koncem legendární Škody 105 L a přechodem k Oplu jsem je už nepotřeboval / většina novějších vozů používá hydroštosy / , ale občas potřebuješ zkontrolovat svíčku, nebo přijede někdo z autem který nemá hydroštosy/ tak jsem pořídil tyhle Kinex 0,02-0,2 a vidím že to byla dobrá volba - už jsi zkusil to Tvoje nastavení vůle za jízdy ?
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 13 bře 2010, 14:20

Ne, jen krátký běh naprázdno. Napadlo to bílé nadělení a já vyjíždím pokud to jde jen za suchých slunečných dní :D
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 13 bře 2010, 14:23

Hmm tak to jsme na tom stejně a tady na plzensku je zrovna poslední dobou kosa jako řemen

18.3. edit:
Ahoj tak je hezky a udělal jsem za dva dny základních 156 km - chci ale dát do placu poznatky - vyměnili jsme seriový variator za model NARAKU High speed
- / http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -4t-900-20 / - ale místo dodávaných válečků k sadě / 5,6g / jsme na doporučení /tomiktom/ použili válečky 5,0 g , řemen jsme nechali zatím původní, kontrastní pružinu jsme nechali původní.Skůtr, který se dříve vytáčel na 5500- 6000ot se začal bez problémů vytáčet na 7500-8000ot, dle tachometru se po rovině rychlost pohybuje 65km/hod / dál už se ručička opře o doraz /, do kopce klesnou otáčky na 7300- 7500 a jede 50km/hod aniž by nějak rapidně ztrácel na výkonu a to s mými 96 kg - takže díky - tomiktom- za radu a snad poznatky využijí jiní - nevím jak to bude fungovat se seriovým variatorem a 5,0 g válečky , ale my jsme dali Naraku HS a ten je otevřený nad 45km- viz popis v odkazu.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 19 bře 2010, 01:37

Gratuluji! Mi to s tou kontrastkou stouplo jen něco nad 6500 otáček, vidím, že mám ještě rezervy. Maximálku na rovině jsem zatím nezkoušel, ale mám sadu válečků 5 - 6 gramů, tak budu asi ještě experimentovat, až uvidím, jak to teď frčí.
Jak jsi to nakonec povolil? Nějaká blokace, nebo pořádně silný rázový utahovák? Nebo klíč číslo 10? :D
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 19 bře 2010, 13:06

Ahoj, já použil 5,0 g válečky ze sady / adventure biker/
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -gr-916-99
a to na doporučení -tomiktom- .O tom variatoru ani nemluv,rázový utahovák - ani náhodou, svařil jsem si podobnou blokaci jako ty / připravuji fotodokument/a značková gola s trubkou - ani náhodou , nakonec jsem se dostal do stádia, že matka měla ojetý hrany- nastoupila jemná mechanika - malý majzlík a kladívko a pomalu rozsekávat matku/ částečně jsem ji nejdříve opatrně zbrousil flexou/, nakonec povolila - očistit závit, protáhnout závit očkem a novou matku- pro podobné dobrodruhy je to závit M12x1,25 jemný - dal jsem novou samozajištovací se silonem- během dneška dám odkaz na uloženou fotodokumentaci.
Tak tady je odkaz : http://citereh.rajce.idnes.cz/varec/
Naposledy upravil citereh dne 21 bře 2010, 12:38, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 19 bře 2010, 23:10

Jo, jo, tu sadu válečků Naraku mám tu samou, ale tím, že jsem dal do zadu tu tvrdší žlutou kontrastku, tak to asi bude chtít těžší válečky než 5 gramů.
Jinak úpřimnou soustrast s tou matkou, já jsem o tom tady nepsal, ale první prototyp toho blokátoru jsem měl už v prosinci, ale prostě se rozletěl, jak ta matice byla zarvaná :evil: . Pak jsem si pořídil ten rázový utahovák, ale s momentem "jen" 320Nm. Matici nepovolil, jen ji trochu ožvejkal, díky tobě vím, co by se stalo, kdybych si pořídil ten silnější. Pak jsem teda dodělal ten blokátor. Měl jsem asi víc štěstí, že jsem ji nakonec povolil docela korektně, prostě Číňanec, když dotahoval tu moji asi málo posnídal.
Když si vzpomenu na ten klip s tím Polákem, tak se akorát směju, je jasné, že to první povolení už měl za sebou někdy předtím, jinak by si s tím komickým instrumentariem ani neškrtnul.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Rafaello » 20 bře 2010, 13:12

chlapi, poradte, ted se mi to povedlo po zime nastartovat, volnobeh drzi krasne, ale jakmile pridam dusi se, do otacek jde jen kdyz pricpu diry na airboxu, kde mam postelovat bohatost nebo tak neco ? to se dela tou velkou jehlou v krabeci ?
Rafaello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 84
Registrován: 01 zář 2007, 13:13
Bydliště: Mařenice
Skútr / moto: Yamaha Aerox race replica
Tuning / úpravy: v zabehu-zadny

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 20 bře 2010, 13:50

Ahoj,tak to jsem měl něco podobnýho - chce to trpělivost a pohrát si s tím - zvyš si při zahřátým motoru otáčky - je to tenhle šroubek
http://citereh.rajce.idnes.cz/SKUTR-_zl ... 010427.JPG
a bohatost se seřizuje zboku na karburátoru ze strany od variatoru / delší šroubovák / - doprava to zatáhni do uzavřené polohy a potom z uzavřené polohy 1,5- 2 otáčky / 2x360stupnů/ - mě osobně to nejlíp funguje při necelých 2 otáčkách/ 2 otáčky a kousek vrátit/ zhruba 2 mm/, ale záleží na celkovém nastavení , potom tím šroubkem na volnoběh sniž otáčky/ já mám volnoběh okolo 1600ot / a pěkně si přede - chce to opravdu si s tím pohrát- někdy stačí malinko a je to moc , až to tak nějak bude tak zkus pomalu přidat plyn - jak bude reagovat, musí jít za plynem - teda pokud tam není jiná komplikace , jehlu v karbecu jsem zatím neladil, ale mám takový tušení, pokud je tam karburátor KYMCO tak je tam jehla napevno s membránou/
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Rafaello » 20 bře 2010, 13:54

dekuju moc, po obede vyzkousim, jo jehla je tam z tou gumovoz membranou napevno, a docela spatne tak v tom karbeci chodi, kdyz vyndam tu pruzinku vek ktery ta jehla chodi tak v pohode, kdyz ji tam hodim zpatky, tak jde pekne ztuha, no pohraju si z tim, dekuju moc.
Rafaello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 84
Registrován: 01 zář 2007, 13:13
Bydliště: Mařenice
Skútr / moto: Yamaha Aerox race replica
Tuning / úpravy: v zabehu-zadny

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 20 bře 2010, 14:03

Jo a bacha na to až tam budeš dávat zpátky ten plastový kryt na karbec - aby to tam pěkně sedlo a nebyla skřípnutá za gumová membrána - to dokáže taky dělat po nastartování psí kusy - dej vědet jak jsi dopadl
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Rafaello » 20 bře 2010, 17:53

tak nevim kde je problem, hral jsem si z tim 4 hodiny, dusi se, pomalu ani volnobeh nedrzi, kdyz kroutim z tim sroubkem na volnobeh jak chci, tak se nic nedeje :(
Rafaello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 84
Registrován: 01 zář 2007, 13:13
Bydliště: Mařenice
Skútr / moto: Yamaha Aerox race replica
Tuning / úpravy: v zabehu-zadny

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 20 bře 2010, 18:28

Ahoj a zkoušel jsi obejít všechny spoje a příruby na karburátoru ? To by taky mohl někde přisávat falešný vzduch a na svíčku jsi koukal ? To je divný , že vůbec nereaguje na nastavení volnoběhu šroubkem
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Rafaello » 20 bře 2010, 19:00

vzduch to nikde neprisava, a svicku jsem dneska kupoval novou, byla v garazi uz docela tma, jeste se na to kouknu zejtra, ale vsecko se tam zdalo sedet pekne
Rafaello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 84
Registrován: 01 zář 2007, 13:13
Bydliště: Mařenice
Skútr / moto: Yamaha Aerox race replica
Tuning / úpravy: v zabehu-zadny

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 20 bře 2010, 19:07

Tak to je divný - mě to celou zimu stálo v plechové garáži přikrytý pogumovaným potahem na skútry a chytlo to bez problémů a od té doby to jezdí jako čert, ale jak to popisuješ - tak pokud tam není mechanická závada tak to vypadá jako špatné složení směsi
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Rafaello » 20 bře 2010, 19:09

uvidime, za tejden si jedu pro aeroxe, tak to hold uz vydrzim, jenom mne to vrta hlavou ze jsem tak neschopej opravit takovouhle hovadinu.. nekdo tady psal neco o ventilech, v tom to asi byt nemuze ?
Rafaello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 84
Registrován: 01 zář 2007, 13:13
Bydliště: Mařenice
Skútr / moto: Yamaha Aerox race replica
Tuning / úpravy: v zabehu-zadny

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 2 návštevníků