Kingway Fonero 50

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod forneta » 14 kvě 2010, 17:27

No zajíždím zajíždím. Fakt je, že na ubrání plynu reaguje dobře. Jen otázka je co je "jet dlouho na plný plyn". Trochu víc se na tohle zaměřím. Co se mi stává a je taky "zábavné" je, že mi chcípne, když dojedu třeba na křižovatku a potřebuju zastavit. Ty rozjezdy na křižovatkách by mohly být rychlejší, ale už s tím počítám a doufám, že se všechno zlepší. Kdy se dá řící, že by mohl být zajetý? Jinak děkuju za rady. Máte pravdu, potvora váží metrák a já 40kg teda fakticky nemám....

Kamilus no stálo to dvacku a mechanik, no nevím. Z dílny to odjelo a za dva dny, kdy jsem potřebovala jet do práce a mezitím to stálo (lilo) jsem měla ony potíže
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 říj 2013, 09:39, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
SEVERNÍ ČECHY
forneta

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 11 kvě 2010, 20:33
Skútr / moto: Kingway Fonero 50

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod karel44 » 14 kvě 2010, 18:50

Nepsal jsem na plný plyn. Nesmí se jet delší dobu stejnou rychlostí, při zajíždění by se měly rychlosti často střídat. Uvedu příklad: Jedu po rovince cca 1 Kilometr 30 km/h potom na 300 metrů přidám na 45 km/h, pak zas na chvilku zpomalím a tak. Nejedu celou cestu do práce na půl plynu. Skůtřík by měl být plně zajetý po najetí 1500 km. S tím chcípáním při zastavení na křižovatce jsem měl stejnou skušenost, (původní čínská svíčka stojí za ho.no). Kup zapalovací svíčku NGK CR7HSA, stojí kolem 115 korun a někdo ti ji určitě vymění.
karel44

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 05 kvě 2010, 19:58
Skútr / moto: Kingway condor

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod forneta » 15 kvě 2010, 17:05

jéé, tak tohle jsem přesně potřebovala vědět! Podrobný návod pro blbý, jak jezdit na skůtru. Děkuju :) Co mi řekli na prodejně nebylo zrovna přesné. Ježdění mě nadchlo a dá se říci, že se o něj doma docela přetahujeme. Na krátké popojíždky je opravdu praktičtější než auto, ačkoli bych potřebovala větší kufr na nákup. Mimochodem, ty roztomilý kufříčky na bok jsou asi jen pro Condora, že? Nechala jsem si ušít zakrývací plachtu proti dešti, což momentálně oceňuju...
SEVERNÍ ČECHY
forneta

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 11 kvě 2010, 20:33
Skútr / moto: Kingway Fonero 50

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod karel44 » 16 kvě 2010, 22:39

http://condor44.galerie.cz/

Na této adrese mám nějaké fotky, jsou tam dvě fotky víčka karburátoru. Na víčku je zespodu navařený šroubek a na něm je našrubován silonový váleček, tento váleček funguje v karburátoru asi jako by měl někdo v autě pod plynovým pedálem cihlu. Váleček nedovolí otevření plynu na plno a proto skůtr nejede. Šroubek s tím silonovým válečkem uřezat a zahodit jak je to vidět na druhé fotce. :wink:
karel44

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 05 kvě 2010, 19:58
Skútr / moto: Kingway condor

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod forneta » 16 kvě 2010, 22:53

Jejda, to zní drasticky. Jenže to pak přestanu mít vozidlo asi v záruce, ne? To zatím nechci, přeci jen mám pocit pochybné jistoty...
SEVERNÍ ČECHY
forneta

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 11 kvě 2010, 20:33
Skútr / moto: Kingway Fonero 50

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod MisaKacenka » 16 kvě 2010, 22:55

Tak se zeptat v servisu, zda je to mozne a jestli to uznaji jako restrikce :)

No vidis, cinani vymysleli levnejsi zpusob restrikci :) s cim jeste prindou ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod forneta » 16 kvě 2010, 23:00

Už abych měla tu tisícovku. Nechce se mi tam jezdit dřív, ale nevím nevím. Doma mi říká, že se tam cosi časem vymění nebo co a že to bude pak zase jezdit rychleji. Tak jsem na tu zářnou budoucnost celá natěšená
SEVERNÍ ČECHY
forneta

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 11 kvě 2010, 20:33
Skútr / moto: Kingway Fonero 50

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod Mitja » 16 kvě 2010, 23:05

Tak ja tedy nevim co konkretne Kingway, ale rekl bych ze vynechavani a ztratu vykonu by nemel delat zadny stroj nehlede na to jestli je novy, zajety nebo vylagrovany. Proste to mi prijde jako vada, takze jak psal Kamilus, asi jsi nemela stastnou ruku pri vyberu daneho kusu. Kdyz si prectes to velke tema ohledne chyb s cinskyma skutrama, asi dojdes na to, ze pokud mas smulu pri vyberu, tak ani na tech 5 km do prace takovy stroj nestaci.

To, ze tachometr premeruje o 5-10km je normalni.. ale je treba s tim pocitat a prizpusobit tomu svou rychlost. Pokud chces presne mereni, namontuj si tachometr urceny na jizdni kola. Jinak co se tyce 4T, tak podle vseho by mely mit sice kultivovanejsi chod, ale predevsim v nizkym objemech by mely mit podstatne nizsi vykon a kroutak.

Pokud mas skutecne dobry servis se schopnyma mechanikama, tak bych se toho vubec nebal a klidne bych jim skutra sveril. Ale pokud nemas tuhle jistotu, tak te asi bohuzel necekaji prijemne zkusenosti : (
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 , Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 ,
CPI Popcorn, 50 ccm, '03
Uživatelský avatar
Mitja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 261
Registrován: 16 úno 2009, 12:51
Bydliště: Ostrava / Studénka
Skútr / moto: CPI Popcorn 50ccm, '03
Tuning / úpravy: rovne koleno, omezovac pryc, vetsi tryska

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod forneta » 16 kvě 2010, 23:08

Holt budu prudit v servisu. Jestli se to po změně ježdění na základě rad nezmění. Schopnější mechaniky nám, ale zase si netroufnou na variator (věřím, že jde o dočasný problém, než si ho nastudují) a hlavně pořád tu je nějaká ta záruka. Mám ho asi tři týdny
SEVERNÍ ČECHY
forneta

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 11 kvě 2010, 20:33
Skútr / moto: Kingway Fonero 50

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod TomRaptor » 18 kvě 2010, 19:12

Ahojky.
Tu "ztrátu výkonu" jsem měl taky (až úplnej chcíploň), pak šel zase normálně nastartovat - ujel 300 m a znova a byly to stažené drátové svorky z trnů na palivových hadicích. Tím při vyšší potřebě paliva v plovákové komoře prostě došel benzín, protože průřez hadice byl menší.
Chcípání při dojezdu, například ke křižovatce, jsem vyřešil přidáním volnoběžných otáček, protože to jen tak, tak bublalo (a úpravou poměru směsi vzdušníkem).
Asi to chce vychytat mušky a neděsit se hned "špatným výběrem". :wink:
Mechanici by to asi měli také projet (cca 10 km) a zkusit všechny režimy a doladit nastavení. S tím volnoběhem jsem na stojanu měl taky vše OK, pak jsem vyrazil na cestu a bylo to jinak. :D
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Předchozí

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků