mijuna píše:čauky..takže mám za sebou první píchnutí...dírka byla maličká,ale utíkalo to hodně...dojel jsem do servisu kde mě to ale nechtěli zalepit jinak než sprejem..
chlap říkal že se na tom může jezdit pokud ta pneu nebude házet...já teď nevím,někde jsem četl že je to nouzovka...jenže mě se nechce dávat novou pneu...mám jí totiž skoro novou:-(
Ahoj nepíšeš co to bylo za servis, ale pokud to byl pneuservis a byli vybaveni na moto tak to měli opravit jinak a ne antipichem. Nepíšeš jaké kolo, zadní by nemuselo nic dělat při jízdě, přední by mohlo kmitat, zaleží, kolik toho tam dali,ale obecně to váhu má a nezaschne to, takže se to tam přelévá. Určitě to nejde dovážit. Osobně bych to sundal,vymyl, opravil a ošetřil Ultrasealem. Proto je ideální to příště ošetřit Ultraseal a máš po starostech.Ušetříš pneu,tvrdí až 25% životnosti,snižuje spotřebu o 4%,odvádí lépe teplo z pneu do ráfku, chrání před roztržením pneu, uzavírá netěsnosti,porozitu pneumatiky a tím zajistí optimální nahuštění, není tedy třeba často dohušťovat,odstraňuje tedy pomalé unikání vzduchu. Zvyšuje bezpečnost a hospodárnost, zlepšuje jízdní vlastnosti a zátěžové faktory. pracuje od -40 do +150C, nemrzne, nevypařuje se. Vodou ředitelný a lehce vymyvatelný z pneumatiky na rozdíl od antipichu. Je toho ještě více, ale to již nebudu vypisovat. Myslím, že i z toho, co jsem vyjmenoval, je jasné, že investice na celé moto cca 600Kč i s prací se vrátí v životnosti,pohodě, ušetří spoustu práce a hlavně zvyšuje bezpečnost i při velkých rychlostech, kde náhlý únik pneumatiky,může mít fatální následky. S pozdravem Peťas