8. Skútršňůra - 2011

Celorepublikový sraz pro skútříkáře a jejich fandy.
Více na www.skutrsnura.cz

8. Skútršňůra - 2011

Příspěvekod Pavel » 17 říj 2010, 21:56

skútr šňůra 2011.jpg


Ahoj všem skútristům.

Dne 15.6.2010 byl stanoven termín osmého ročníku srazu skútrů SKÚTRŠŇŮRA.

Datum byl opět stanoven na již klasický termín a to 11.6.2011.

Tento termín jsme uvedli v poděkování za účast na srazu 2010 v linku na stránky http://www.skutrsnura.cz.

Pokud nám bude foukat správný vítr a nepřijde konec světa, pokusím se zde podávat pravidelné info. V opačném případě uvítáme veškeré náměty, nápady a pomoc při organizaci včetně řádné diskuze.
Šňůra je a vždy byla pořádána pro podporu a posílení skútrkomunity v Čechách.

Skútrům zdar.

Za S.K.Č.R. - Pavel

Uvítáme pomoc
- správa a administrace stránek http://www.skutrsnura.cz.
-
-

info na mém tel. kontaktu: 608 313 999

Jízda v ukázněné koloně je jediný bezpečný způsob pohybu houfu motorkářů. Pravidla jízdy v koloně by měly být pro každého stejně důležité jako umění řídit motorku nebo znalost dopravních předpisů. Je zde ale drobný rozdíl, dopravní předpisy můžeš občas přestoupit, když při tom nikoho neohrozíš a nevidíš policajta. Když ale jedeš v koloně tak musíš pravidla přesně dodržovat, každá odchylka ohrozí kamaráda se kterým jedeš kolo na kole. Pravidla vznikly v Americe a doma jsme si je v praxi vyjezdili. Pravidla jsou pro naši bezpečnost a pro bezpečnost těch, kteří jsou s nám na silnici. Tak se jimi řiďme!!

Uspořádání kolony
Jezdci v koloně, skupině vytvoří dvouřadou formaci s uspořádáním cik –cak. První jezdec vede kolonu, je vedoucím jezdcem (Road Captain) a jede vždy vlevo. Může tak lépe vidět celou kolonu ve zpětných zrcátkách a může sledovat i dojíždějící a předjíždějící auta. Je i nápadnější pro protijedoucí vozidla. Druhý v pořadí jede v pravé řadě za vedoucím jezdcem s asi sekundovým intervalem. Další jezdci pak zabírají střídavě levé a pravé pozice v jízdním pruhu tak, aby měli zhruba dvousekundovou vzdálenost od jezdů před nimi a tedy sekundovou vzdálenost od jezdce diagonálně vpředu. Tento způsob řazení jezdců dává dostatek prostoru pro bezpečné manévrování (žádné motocykly nejedou v jednom okamžiku vedle sebe). Takové řazení mašin zabraňuje automobilům předjíždět “myškováním” jednotlivé jezdce a vtlačovat se do kolony mezi motorky. Poslední jezdec (zadní střelec, Tail Gunner) může jet na kterékoliv straně jízdního pruhu. Mění svou polohu podle momentální potřeby a situace.
Jak jsem vypozoroval někomu vyhovuje více jízda vlevo, někomu vpravo a někdo je pod obojí. Zamyslete se nad tím jaká pozice Vám více vyhovuje a najděte si podle toho místo v koloně, pojede se Vám lépe.

Vedoucí jezdec, Road Captain
Po dobu kdy vede kolonu je jejím nejdůležitějším členem. jeho jízda určuje jak jede celá kolona. Jeho práce začíná dlouho před odjezdem naplánováním trasy a končí teprve až zaparkováním motorek v cíli. Vedoucí jezdec určuje pořadí jezdců v koloně, rychlost a směr jízdy, rozhoduje o zastavení celé skupiny u čerpacích stanic, restaurantů, odpočívadel atd. Pečlivě zvažuje kdy a kde může kolona bezpečně předjíždět apod. Vede kolonu tak, aby jela rovnoměrnou rychlostí, neroztrhala se, jela bezpečně a neztratila nikoho z jezdců. Musí sledovat stav silnice před kolonou a stav kolony za sebou. Musí vědět, jak je kolona dlouhá, řídí odbočování, předjíždění, změnu jízdních pruhů, výjezdy z dálnice apod. Jeho úkolem je zajistit maximální bezpečnost skupiny a držet celou formaci pohromadě. Musí včas změnit směr aby se všichni jezdci stačili zařadit do odbočovacího pruhu atd.

Před odjezdem vydá vedoucí jezdec pokyny závazné pro všechny jezdce. Stručně připomene povinnost ukázněné a disciplinované jízdy, pravidla jízdy v koloně a povinnost je striktně dodržovat. Pokud má z dřívějších jízd vědomost, že někdo pravidla bere laxně nebo že se dopouští opakovaně jezdecké chyby (např. velká nebo malá vzdálenost mezi jezdci, přejíždění z řady do řady apod.) tak mu to jmenovitě připomene. Seznámí jezdce se signály které bude za jízdy používat. Uvádí se řada signálů, mě se ale osvědčilo používat minimum signálů, v zásadě jen zvedám ruku když kolona předjíždí abych upozornil jezdce, že je volno a mohou předjíždět. Upozorní, že každý v koloně, bez ohledu na signály je povinen sledovat cestu a jet samostatně. Jednotlivec odpovídá za to, že se nenaboří do jezdce před sebou nebo vedle sebe a za to, že neztratí jezdce za sebou. Určí pořadí jezdců v koloně, je-li to zapotřebí. Zásadně si zjistí zda bude mít v koloně jezdce s malými zkušenostmi nebo jezdce jezdící pomaleji a těm vykáže místo za sebou. Zkušení jezdci se řadí samostatně do kolony. Seznámí všechny kam kolona jede (cíl) a místa kde bude zastavovat. Připomene zásadu sleduj jezdce za sebou a když ho nevidíš tak zastav. Je to jediná záruka toho, že se kolona neroztrhne a nikoho neztratí. Upozorní jezdce na kázeň a pořádek v koloně. Pozor, vedoucí jezdec nevidí a nespočítá za jízdy víc než 6 – 8 motorek za sebou. Víc je možné spočítat jenom v dlouhé a přehledné zatáčce!! Tak si buďte vědomi, že vedoucí jezdec u delší kolony si nemůže být jistý, že za ním jedou všichni. Určí posledního jezdce, měl by to být dobrý jezdec znalý trasy a schopný zajistit pomoc pro jezdce s poruchou apod. Dohodne si s ním signál připravenosti kolony k odjezdu a jednání při přetržení kolony. Je výhodné, zvlášť u delší kolony, když je z dálky poslední jezdec něčím nápadný – blikající blinkr, barevné světlo apod. Je praktické když první a poslední jezdec mají vesty nápadné signální barvy. Před odjezdem kolony přehlédne zda jsou za ním určení jezdci a po signálu posledního jezdce, že všichni mají natočeny motory a jsou připraveni odjíždí sníženou rychlostí. Teprve když všichni jedou a kolona se seřadí tak akceleruje na dohodnutou rychlost.

Poslední jezdec, zadní střelec, Tail Gunner
Zadní jezdec je prodloužené oko vedoucího jezdce a zodpovídá za bezpečnost kolony ze zadní strany. Nemá určené pevné místo ve formaci vpravo či vlevo, volí svoji pozici dle potřeby. Stejně tak podle situace může zvětšit odstup od jezdce před sebou. Sleduje formaci a jízdu členů kolony. Ty kteří nedodržují pravidla v jízdě kolony napomene a upozorní vedoucího jezdce. Hlídá zejména předjíždějící vozidla a vozidla která se jeví tak, že jsou řízena agresivním řidičem. Při jízdě na silnici se dvěma a více pruhy navíc sleduje vedoucího jezdce a jakmile ten přejede do vedlejšího pruhu přejíždí současně s ním, tím uzavře zezadu kolonu a umožní ostatní jezdcům změnit jízdní pruh a omezí nebezpečí zezadu náhle přijíždějících vozidel a zamezí i tomu, aby se do kolony vmísily jiná vozidla. Jeho povinností je postarat se o odpadlé jezdce. Při odjezdu kolony z místa zastavení se řadí na poslední místo a když zjistí, že všichni jsou připraveni k jízdě a mají nastartovány motory dá vedoucímu jezdci signál k odjezdu. Pozor, čím delší kolona tím je činnost posledního jezdce náročnější.

Méně zkušení jezdci a jezdci na slabších strojích
Jezdci s menšími jezdeckými zkušenostmi, jezdci kteří nemají zkušenosti z jízdou v koloně a jezdci zvyklí jezdit výrazně pomaleji než je dohodnutá rychlost jízdy kolony jsou vedoucím jezdcem zařazeni na pozice těsně za ním a jsou povinni toto místo dodržovat. Je-li to zapotřebí jsou před jízdou poučeni podrobněji. Rychlost a styl jízdy kolony přizpůsobí vedoucí jezdec schopnostem těchto jezdců.

Dorovnání výpadku v koloně
Vypadne-li jezdec z kolony z jakéhokoliv důvodů je zapotřebí mezeru co nejdříve zacelit. Děje se to tak, že jezdec jedoucí v řadě za odpadlým jezdcem se dotáhne na jeho místo, předjede tedy jezdce jedoucího ve vedlejší řadě před ním. Zásadně je nepřípustné vyplnit mezeru přejetím z řady do řady (z pravé řady do levé a naopak), je to nebezpečný manévr a zasáhne celou kolonu.

Chování jednotlivce
Jízda v koloně vyžaduje kázeň a disciplinu. Jezdíme obvykle 80 – 100 km/hod, ale dá se jet v koloně i 160 km/hod. Jízda je to náročná a je nutné jet tak aby byla bezpečná. Každý jezdec jedoucí v koloně odpovídá za svoji jízdu, za svoji bezpečnost a za bezpečnost svých kamarádů. Pravidla jízdy v koloně jen zvyšují míru bezpečnosti, ale nesnímají z nikoho žádnou zodpovědnost. Uvědomte si, že jízda v koloně je náročnější než samostatná jízda a proto musíte o hodně více sledovat silnici a ostatní jezdce. Zvlášť je nutné pečlivě sledovat jezdce před sebou a vedle sebe. O jezdce za sebou se můžete starat méně, stará se o Vás on.

Řazení při zastavení, např. na červenou
Při zastavení se jezdci kolony řadí do dvojstupu ve stejném pořadí jaké mají v koloně s minimálními odstupy. Pokud kolona stojí na červenou - všichni jezdci sledují semafor (nikoli záda jezdce před sebou). Pouze pokud všichni sledují semafor je možné po naskočení zelené odjet prakticky v jednom "balíku". Pokud kolona neodjede na zelenou v jednom "balíku" (jezdci místo na semafor budou koukat na záda toho před nimi a teprve po jeho odjezdu se budou rozjíždí) je na víceproudové komunikaci více nežli jisté, že do kolony vjedou a kolonu tím pádem roztrhají řidiči z vedlejších jízdních pruhů.

Přechod na jízdu v zástupu
Na úzké silnici nebo tam, kde není možné z jiných důvodů jet ve dvojstupu přejde kolona samovolně v jízdu v zástupu s použitím metody zipu. Vzdálenost mezi jezdci se prodlouží. Jakmile to situace dovolí tak se kolona opět s použitím principu Zipu vrátí do dvojstupu a zkrátí jízdní rozestupy.

Tankování
Tankuje se na pokyn vedoucího jezdce vždy po cca 200 km, není-li dohodnuto jinak. Záleží to na tom kdo ujede nejméně na plnou nádrž. Při tankovací zastávce každý natankuje plnou nádrž a vyčůrá se. Za jízdy kolony není možné splnit každému jeho individuelní přání na vykonání této činnosti, to by se stále jenom stálo.

Jízda přes město
Průjezd městem je pro kolonu velmi náročný. Před městem je zapotřebí kolonu zpomalit a zkrátit jízdní odstupy na minimum. Doporučuje se dohodnout si místo srazu za městem pro případ, že se kolona roztrhá. Riziko roztržení kolony roste s její délkou. Největší riziko je zejména při odbočování z vedlejší na hlavní a při průjezdu kolony přes křižovatku řízenou světly. Schopnost vedoucího jezdce sledovat kolonu za sebou je značně omezena. Je nutné aby všichni věděli kam se jede a doporučuje se znát místo za městem, kde se jezdci sejdou, když se kolona ve městě rozsype. Nejsložitější je to především v cizině ve velkém a úplně neznámém městě.

Setkání s jinou kolonou
Setkají-li se dvě kolony motorek vedoucí jezdci se dohodnou, zda se pojede dál společně. Jedou-li dvě kolony po přechodnou dobu společně tak se zařadí za sebe a jezdi obou kolon se mezi sebou nemísí. Pokud jedou samostatně je zapotřebí mezi kolonami dodržovat dostatečný odstup který umožní ostatním vozidlům bezpečné předjetí.

Předjíždění
Kolona se pohybuje většinou ustálenou rychlostí prakticky shodnou s rychlostí ostatních vozidel na silnici, tím se automaticky sníží počet situací kdy někdo cizí předjíždí kolonu a také situací kdy naopak kolona předjíždí pomalejší vozidlo. Občas se tomu ale nedá vyhnout. Když předjíždí cizí vozidlo je nejlépe mu předjíždění umožnit, uhnout vpravo a rukou naznačit, že o něm víte. Čím dřív předjede tím lépe. Složitější je opačná situace, když se na silici najde loudal nebo pomalý kamion, musí se kolona pustit do předjíždění. Pozor, je to obtížný a zdlouhavý manévr. Vedoucí jezdec musí začít předjíždět teprve tehdy, kdy má naději, že v krátkém čase budou moci postupně předjet všichni jezdci. Je při tom třeba brát ohled na méně zkušené jezdce. Při předjíždění maximálně využijte akceleraci motorky aby jste předjeli v co nejkratším čase a rychle pokračujte co nejdál před předjížděné vozidlo, necháte tím prostor pro jezdce za vami, aby měli dost místa na zařazení před předjížděné vozidlo. Kolona zásadně předjíždí v pořadí jezdců, vyvarujte se toho aby jste předjeli váhajícího jezdce před sebou!!! Ti kteří už předjeli vidí o hodně dál zda se neblíží protijedoucí vozidlo a je tedy praktické dát jezdcům za sebou zdvižením ruky signál, že je silnice volná. Pozor, je to jen upozornění, nikoliv pokyn předjížděj bezhlavě! Po předjetí se kolona rovná zpět do tvaru.

ENGLISH
8th. roll out of year 2011


Dear scooter lovers and Scooter roll out participants

The time of our annual countrywide cruising is growing. Please see the basic informations below. Informations will be updated shortly.
The time of the 8th. Scooter roll out was set on the day of June the 11th, 2011.
Meeting point:


On this day, participants will gather from 8:00 AM in the street Na Mlejnku at the parking lot GPS coordinates are 50 ° 2 '2.72 "N +14 ° 24' 36.76" E
What will happen at the meeting:


At the time between 8 to 11AM we will gather in the parking lot. This time is determined for our meeting, registration, refreshing drinks and especially for mass briefing of our participants about safety rules and driving in convoy, as well as providing other information about Prague and the surrounding cities. Participants will be given enough time to refuel at the nearby gas station. From 10:30 to 11:00AM we will be petting ready to roll out our Scooter cruising. The kick off is at 11:00AM!
Prague Transit:

At 11:00AM - the official launch of the Scooter event will start by organized exit of the capital city of Prague.

Scooter convoy will be instructed before the cruising. There will be an instruction of how to behave and to this point the conwoy will be arranged in a standard way - a small engines in front, and strong ones in the back. We do kindly ask all participants to acquire RULES AND CONDITIONS OF GROUP CRUISING. These rules can be found after a mouse clil to that title. Failure to comply with these rules will lead to immediate dismissing of any participant (due to security reasons).

Scheduled stops Scooter roll out:

During our cruising there will be scheduled stops to rest, refresh yourself or possible refuel the scooters.
Stops, which are known (they can be changed):

Start of the event
Strahov parking lot – refreshing, possible counting of the participants.
Psáry, HOSPODA U DVOU NERVŮ u Dvou Nervu inn - little snack from the event partner.
Planned road trip journey (the possible change can happen without previous alert)
Prague passage:

Na Mlejnku – Ke Krči – Modřanská – Podolské nábřeží –Rašínovo nábř. – Masarykovo nábř. – Divadelní – Smetanovo nábř. – most Legií - ˇÚjezd – Holečkova – Na Hřebínkách – Pod Stadiony – Vaníčkova – parkoviště ( rest and record of the track book notation, little sport aktivity-Strahov stadium odpočinek a zápis do knihy rekordů - malý sport. Stadion Strahov) – Vaníčkova –Dlabačov – Jelení – Mariánské hradby – Chodkova – zpět průjezd na Újezd – most Legií – Smetanovo nábř. – nábř. Ludvíka Svobody – Klientská – nájezd na Wilsonovu - Wilsonova – Václavské nám. – Mezibranská – Sokolská – Nuselský most – Na Pankráci – Budějovická – Vídeňská a dále výjezd do Jesenice – Psáry ( a stop to have a little rest and refresh yourself zastávka na odpočinek a občerstvení ) – Jílové u Prahy and goig on to Nova Rabyne
The finish of the event:

The finish of our cruising is planned at camp Nova Rabyne, where will be a posibility to accommodate upon arrival and find your place for the upcoming program. Your favorite snacks and beer will be ready. During an afternoon hours will be scheduled competition for the amusement of the participants completed the night party at local Egypt beach club. For participants of the event is automatically accessible beach and surrounding food.
Holiday camp:

The meeting participants will have a chance to choose their accommodation.

* Order room (in advance) at the place of our happening (parking of a scooter in front of the room) - the availability and room rates will be speciffied shortly.

* Rent of the area for tents (parking for scooters in front of the tent) - prices will be speciffied shortly.

* Under the starry sky- to the own discretion of the participants

Payments and rates for participants (all rates are subject to change!)

All participants will receive colored wristband (upon thein registration in Prague), these wristbands will provide benefits only for our event. Benefits won´t be provided to the participants without our wristband.

Praha Na Mlejnku - drinks, light breakfast, coffee, Red Bull
Psáry Hospoda U Dvou Nervů - drinks, warm snach
Kemp Nová Rabyně - warm meals, competitions prizes

Fee and admission to the event:
No admission fees or tickets to the event are not collected. Participation is completely free!
If there will be noticek any attempt of collection of some amount of money, we kindly ask you to immediate report to the organizers!
Further information will be continually updated. Any questions or suggestions can be directed to the official address af the organizers: info@skutrsnura.cz

DEUTSCHE
Sehr geehrte Rollerfahrer,


langsam nähern wir uns dem Datum dieser bundesweiten Veranstaltung
und deshalb bringen wir wesentlichen Informationen für alle Teilnehmer.
Die Informationen werden ständig aktualisiert!

Veranstaltungsdaten:
11.6.2011 wird die achte jährliche Fahrt “ Skútr Šňůra” werden.

Treffpunkt:
Ab 8 Uhr früh am Morgen in der Na Mlejnku – Straße, auf dem Parkplatz. GPS +50° 2' 2.72"N, +14° 24' 36.76"E

Was wird vor der Fahrt geschehen?
Zum Zeitpunkt der von 8.00 bis 11.00 Uhr werden wir auf dem Parkplatz versammeln. Diese Zeit wird von der Versammlung bestimmt, Registrierung der Teilnehmer, Erholungs-und Trinkkur und besonders fuer die Instruktion über Sicherheitsvorschriften und und Regeln für das Fahren im Konvoi und um weitere Informationen über Durchreise durch Prag und umliegenden Städten. Die Teilnehmer haben genügend Zeit, in der nahegelegenen Tankstelle tanken. Ab 10.30 bis 11.00 Uhr sind die Vorbereitung bis zur Ausfahrt der “ Skútr Šňůra”. Um 11:00 Uhr Start-Trip!

Fahrt durch Prag:
Um 11:00 Uhr - dem offiziellen Beginn der Veranstaltung “ Skútr Šňůra” organisierte Fahrt duch den Haupstadt. Alle Rollerfahrer werden nach Hubraum eingeordnet. Die kleine Motoren vorne, Groβ hinten!!!
Darum bitten wir alle Teilnehmer, mit allen Sicherheitsregeln einzuhalten. MitSicherheitsregeln werden alle Teilnehmer vor dem Start vertraut. Nichteinhaltung dieser Vorschriften wird zum Ausschließung aus “ Skútr Šňůra” führen.

Geplante Halteplätze“ Skútr Šňůra”:
Wird aktualisiert!

Halteplätze, die schon bekannt sind:
- Na Mlejnku – Start Trip
- Strahovparklaptz
- Psáry, GASTSTÄTTE U DVOU NERVŮ

Die geplante Route (Änderungen vorbehalten!!!)
Na Mlejnku – Ke Krči – Modřanská – Podolské nábřeží –Rašínovo nábřeží – Masarykovo nábřeží – Divadelní – Smetanovo nábřeží – most Legií - Újezd – Holečkova – Na Hřebínkách – Pod Stadiony – Vaníčkova – Stadion Strahov (Parkplatz, Ruhezeit und Eintragung in d. Rekordbuch) - Vaníčkova –Dlabačov – Jelení – Mariánské hradby – Chodkova - zurück Újezd – most Legií – Smetanovo nábř. – nábř. Ludvíka Svobody – Klientská – Auffahrt
An d. Wilsonstrasse- Wilsonova – Václavské náměstí – Mezibranská – Sokolská – Nuselský most – Na Pankráci – Budějovická – Vídeňská und weiter Ausfahrt nach Jesenice – Psáry (Pause) – Jílové u Prahy und dann weiter fahren bis zu Nová Rabyně.

Das Ziel ist Camp Nová Rabyně
Das Ziel und und Ende der Veranstaltung “ Skútr Šňůra” ist im Capm Nová Rabyně geplant, wo können die Teilnehmer bei der Ankunft untergebracht werden. Im Laufe des Nachmittags wird Wettbewerb geplant werden und wir haben auch andere Pläne , Bier wird bereit sein Snacks auch... Die ganztägige Gaudi wird im Beach Club Ägypt abgeschlossen sein
Für die Teilnehmer der Veranstaltung ist der Eintritt zum Strand.


Unterkunft im Camp:
Veranstaltungsteilnehmer können wählen Ihrer Unterkunft und zwar

* imPenzion, Parkplätze vor dem Haus (Verfügbarkeit und Zimmerpreise werden wir bald näher spezifizieren)

* Platz für Zelte mieten, Roller Parkplatz beim(im) Zelt (Preise werden wir bald näher spezifizieren)

* Unter den Sternen

Sonst .....
Alle Teilnehmer erhalten bei der Anmeldung im Prag farbige Armbänder, die dienen zu der Abnahme die Jausen.

* Praha Na Mlejnku (leichtes Frühstück, etwas zum Trinken, RedBull)
* Camp Nová Rabyně (warme Snacks, Preise bei Wettbewerben)

Also ohne Armband gibt´s nichts, o.k. !?!
Gebühren für die Zulassung zur Veranstaltung:
Keine Eintrittspreise oder Gebühren sind unverlangt. Die Teilnahme ist völlig kostenlos! Das bedeutet Party ist Gartis

Falls Sie jemand kassieren sollte, bitte melden Sie es uns.
Danke
Weitere Infos werden bald veröffentlicht.
Fragen unter info@skutrsnura.cz
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Pavel dne 17 úno 2011, 12:50, celkově upraveno 4
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Re: Skútr Šňůra 8 - 2011

Příspěvekod láďa » 17 říj 2010, 22:03

super,už si to píšu do všech kalendářů.jinak Pavle rád pomůžu s čímkoli,co bude třeba :)
Uživatelský avatar
láďa

1000+
 
Reputace: 30
Příspěvky: 1352
Registrován: 06 čer 2009, 09:55
Bydliště: Praha 9-Černý Most II , 723524604
Skútr / moto: Suzuki GSR 600
Tuning / úpravy: iridiové svíčky,KN filtr,laděné výfuky,xenon

Re: Skútr Šňůra 8 - 2011

Příspěvekod Pavel » 17 říj 2010, 22:07

Dik, určitě se budu snažit aby tu visel nějaký přehled.
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Re: Skútr Šňůra 8 - 2011

Příspěvekod 1975ak » 17 říj 2010, 22:09

Pokud se zadaří,,, nepřijedu na 50 ccm, a přijedeme ve dvou... Už bolo dost nocování v Bráníku na Agipce :-)) ,,, rád pomohu s organizací..
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Skútr Šňůra 8 - 2011

Příspěvekod matty46 » 17 říj 2010, 22:14

3x hurá skůtršnůře :D
South Bohemia Scooters
Bývalo:Derbi Vamos,Piaggio NRG,Yamaha yp Majesty 150,Suzuki Burgman 400 K3,Yamaha T-Max 500.....
fén 602626895
http://matty46.rajce.idnes.cz/
abych neměl hlad a žízen na provázku zkáču, doufaje že získám přízen samolibých sráčů
Uživatelský avatar
matty46

750+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 960
Registrován: 22 čer 2009, 11:25
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Piaggio Liberty 125

Re: Skútr Šňůra 8 - 2011

Příspěvekod sedli » 17 říj 2010, 22:17

Začínám reálně uvažovat že v létě příští rok dorazím..zas tak daleko to není
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Skútr Šňůra 8 - 2011

Příspěvekod wictor » 17 říj 2010, 22:19

Pro mě srdeční záležitost a termín už mám dávno zadanej v diáři :wink: :P
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Skútr Šňůra 8 - 2011

Příspěvekod Pavel » 17 říj 2010, 22:21

1975ak píše:Pokud se zadaří,,, nepřijedu na 50 ccm, a přijedeme ve dvou... Už bolo dost nocování v Bráníku na Agipce :-)) ,,, rád pomohu s organizací..


Tebe beru jako vždy za prvního klíšťového mága :lol: , každopádně s tebou počítáme :!:
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Re: Skútr Šňůra 8 - 2011

Příspěvekod Pavel » 17 říj 2010, 22:22

wictor píše:Pro mě srdeční záležitost a termín už mám dávno zadanej v diáři :wink: :P


Hele Wéčko, jsem se dnes dozvěděl že někteří ještě neznají termín a tak to raději trochu properu..
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Re: Skútr Šňůra 8 - 2011

Příspěvekod respekt.fr » 17 říj 2010, 22:27

vůbec nevíš píše:Začínám reálně uvažovat že v létě příští rok dorazím..zas tak daleko to není

hele vubec nevíš taky uvažuju nad tím taky pač podle vípočtu budu mít us noty taky žebysme jeli spolu :D uvidím co bude že :roll:
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: Skútr Šňůra 8 - 2011

Příspěvekod Richijan » 17 říj 2010, 22:51

Ciao 8)
Jak píše
wictor píše:Pro mě srdeční záležitost a termín už mám dávno zadanej v diáři :wink: :P

Myslím, že Skútršňůra je tradice a tím i povinnost pro všechny pravověrné :wink: , takže tam nemůžu chybět :wink:
To, že se to opět kříží s Krkonošemi, je fakt škoda :( Krkonoše a se mi letos moc líbily a lidi tam byli skvělí (až na jednoho, kterého neznáme). Možná to křížení "trochu" souvisí s tím, že velké motorky a skůtry bez variátoru na šňůru nesmí. Nevím, ale mrzí mě, že tam nebudu moct být na celou akci :( .
_tmax.gif
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Raději o 1/2 hodiny déle, než o 20 let dříve.
Richijan je nick, křtěný jsem Richard Jan, kamarádi mi říkaj Richi, mailové adresy mám rischa@...., oslovení Ríšo nesnáším ;-[
Uživatelský avatar
Richijan

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1051
Registrován: 12 led 2008, 20:26
Bydliště: PRAHA 10 - Strašnice, GSM: 737 905 708, rischa@volny.cz
Skútr / moto: Yamasaki, Malaguti, 2x Runner, 2x T-max
Tuning / úpravy: Roadster Mazda MX-5 NBFL

Re: Skútr Šňůra 8 - 2011

Příspěvekod foky » 17 říj 2010, 23:01

Já jsem tak přemejšlel, že by se mohlo navrhnout toto téma třeba TV Nova, jako námět na reportáž.

Možná by se dala dojednat nějaká globální mediální podpora?
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Skútr Šňůra 8 - 2011

Příspěvekod Peťas » 17 říj 2010, 23:08

Připadá mi to jak naschvál Krkonoše, původně tento rok to bylo také na stejný termín,ale poté se Krkonoše jeli o týden později.Skútr šňůra je jistě větší akce,více sponzorů,spanilá jízda Prahou zabezpečená Policii, každý i laik chápe, že termín je daný a věděl se již po skútršňůře, tak nechápu, proč Krkonoše jsou ve stejný termín. Jestli to je úmysl? Snad ne.
Uživatelský avatar
Peťas

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 167
Registrován: 24 říj 2009, 18:33
Bydliště: Stehlíkova 930, Praha 6-Suchdol 16500 777136386
Skútr / moto: Honda FJS 600SW,CBR1100XX www.pm-pneuservis.cz
Tuning / úpravy: Givi Maxia,vysoké plexi Issota,ABS,xenon,vyhřívané sedlo 2x a hefty

Re: Skútr Šňůra 8 - 2011

Příspěvekod Pavel » 17 říj 2010, 23:09

foky píše:Já jsem tak přemejšlel, že by se mohlo navrhnout toto téma třeba TV Nova, jako námět na reportáž.

Možná by se dala dojednat nějaká globální mediální podpora?


Máme snídani, ale pokud někdo může zařídi víc, nebráním se.. je to ale víc o známostech 8)
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Re: Skútr Šňůra 8 - 2011

Příspěvekod Pavel » 17 říj 2010, 23:17

Peťas píše:Připadá mi to jak naschvál Krkonoše, původně tento rok to bylo také na stejný termín,ale poté se Krkonoše jeli o týden později.Skútr šňůra je jistě větší akce,více sponzorů,spanilá jízda Prahou zabezpečená Policii, každý i laik chápe, že termín je daný a věděl se již po skútršňůře, tak nechápu, proč Krkonoše jsou ve stejný termín. Jestli to je úmysl? Snad ne.

Neřeš, nepátrej :oops: Každý ať si to přebere, já to nechápu taky, ale tohle už mám na háku asi pět let, jen určitý lidi to nějak psychicky nezvládaj a takhle to na úkor potrestání těch co mají chuť se účastnit obou akcí dopadá :D A pokud možno bych to asi neřešil v tomhle tématu, nebo se zas navalej jepice a bude se muset mazat!
Díky..
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Další

Zpět na SKÚTRŠŇŮRA

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron