od SPECNAZ » 06 kvě 2010, 18:10
Jednoho krásného slunečného dne si italský hřebec Angelo Straciatello koupil majesty 250. 3 roky jezdil do 80kmh aby skutít vydržel. Pak hapal a protože to byla vina sktůta a ne jeho, zaklel madonna mia majestina, ukázal paroháče a báčo amore, skuta po bouračce dal na prodej. Toho si všiml šikula čecháček a koupil ho, opravil, stáhl kiláky tak jak to mají kupující v čechách rádi a prodal ho. koupil ho milující a celým srdcem motorkář a skůtař. miloval ho tak že se bál na něj sáhnout a tak jen jezdil. Neměnil nic, nic nekontroloval, a když něco prasklo jako třeba řemen variátoru, tak to opravil doma v garáži a proč ne třeba i lešenářskou trubkou(je větší páka a jak jinak šroub přece povolit). On sám 110kg manželka odhadem 75 -80kg, vyjížděli na dlouhé výlety, dovolené naloženi bágly a vepřovými konzervami. na silnicích 1tř a dálnicích jezdily zajisté na 2/3 plynu to proto aby motor vydržel. to je jasné. vždyť je motorkář celým srdcem. Najeli tacho 48000km a pak ho prodali. A teď nastává ta nejhorší etapa majesty 250.Koupil jsem ho já!! Po tachometrových 50 000km byly poprvé kontrolovány a seřízeny ventily, vyměněn rozvoďák, svíčka, zgenerálkovaný zadní brzdový třmen, poprvé vyměněn olej v zadní převodovce, vyměněny ložiska v hlavě řízení( totálně v prdeli), vyměněna chladící kapalina, brzdová kapalina,vzduchový filtr s včelkou májou, se seminky listnatých stromů,a několika gramy prachu vyčištěn a napuštěn. Byl jsem v tom za cca 20 000kč. On se s ním loučil se slzami v oku a já pak plakal když jsem to viděl a platil. Vydržela to ta majesty, vydržela to všechno a teď ačkoli ji mám já(zlý to majitel) už to vydrží taky, protože teď konečne se o ni někdo stará. a o to jde, každý chce koupit krásný levný skůtr s pár kilometrama,Japonce, jenže právě ta realita je trochu jiná, ale to musí každý vyzkoušet, zaplatit sám. Jinak k té spotřebě, lehká ruka 3,7, heft na dorazu 4,2l/100km. Olej cca 1,5dc/1000km. Výbrus samozřejmě žádný, vše origo. A jestli se někky kolčko poláme, koupíme nové, 4rány kladivem a jedeme dál. Vždyť na tom motoru se nemá co rozbít, je tam akorát klika ,píst, 2 ventily vačka nic víc.(proboha neberte to doslova). Skůtrů se serviskou je tu míň než šafránu ale takovej bych hledal, a ať má třeba 60000km ale origo a víš co bylo a nebylo děláno. jo jo takovej bych hledal. Bez jakýchkoliv kompromisů a sladkých řečiček předchozích majitelů. Howk domluvil jsem.