Kymco Super 8 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Kymco Super 8 125

Příspěvekod vondrysen » 08 črc 2011, 08:38

Ahoj,

včera jsem se stal majitelem tohoto skútru.
Původně jsem měl v hledáčku (jako asi mnoho jiných) PCX-ko od Hondy – dokonce jsem se na něm projel. Projížďka byla fakt krátká – jen pár okruhů na parkovišti před prodejnou Hondy v Chomutově.
Proč jsem se nakonec rozhodl pro Kymco?
1. peníze - Kymco jsem koupil ve slevě – nové za 40 000Kč.
2. lépe se mi na něm sedí – je pocitově větší (asi vyšší řídítka) a mohu si měnit polohu na sedáku. U PCX mě trochu omezoval „hrb“ na sedle
3. Honda se při ubrání plynu (asi při rozepínání spojky) škubala – možná jen problém předváděcího kusu v prodejně

Včera jsem dal na novém stroji 120km a musím říct, že jsem velmi spokojen.Komická byla zastávka u pumpy, kdy jsem po dojetí dotankoval benzín za 105 Kč a nádrž dokonce lehce přetekla (musím to nějak vychytat).
Pokud budete mít nějaké dotazy k praktickým zkušenostem, jsem připraven odpovídat.
Cyklista na skútru
Uživatelský avatar
vondrysen

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 07 čer 2011, 21:04
Bydliště: Plzeňský kraj
Skútr / moto: KYMCO SUPER 8 125

Re: KYMCO SUPER 8 125

Příspěvekod tyjo » 10 črc 2011, 07:33

Ahoj,
já jsem měl 2 x půjčenou SUPER 8 125 ku a moc se mi líbila, je sportovněji naladěná a nakonec jsem se rozhodl pro AGILITY CITY 125, ty 16" palcová kola mi připadada na mojí postavu vhodnější, se skůtrem mám najeto cca 70 km a zatím jsem moc spokojený, šetřím ho 1/3 plynu plynulé rozjezdy na radu prodejce a po prvním servisu 500 km už mu prej mám dát napít :-)

S tím tankováním se musí opatrně, je tam taková ta zarážka a po tu se má tankovat, mě to zatím nepřeteklo, ale tankoval jsem hodně opatrně.

Přeji hodně kilometrů

http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=63109
KYMCO AGILITY CITY 125 - Diamantová bílá, r.v. 2011. Aktuální tuning Válec NARAKU 160 ccm, aktuálně krásný bílý kufřík :-)
Mobilní světla a zvuk http://www.mobishow.cz -Zajišťuji světelnou laser show a DJ pro svatby, party a věčírky.
Uživatelský avatar
tyjo

500+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 547
Registrován: 10 čer 2011, 08:00
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: KYMCO CITY AGILITY 125 - bílá r.v. 2011
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 už není v záběhu, ale spíš v záhubě.

Re: KYMCO SUPER 8 125

Příspěvekod manet125 » 10 črc 2011, 07:57

Gratuluju k správnému výběru značky. Kymco jsou dobré a hodně spolehlivé skůtry. Ať vám slouží :-)
Kolik mají nalítáno Manety nikdo nezjistí, ale já na nich asi 48000km.
Xciting 20000km, z toho já 17400km
Kymco club
Uživatelský avatar
manet125

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 04 zář 2010, 23:04
Bydliště: Blansko
Skútr / moto: 2x Manet S125, Xciting 500iR
Tuning / úpravy: Vysoké plexi

Re: KYMCO SUPER 8 125

Příspěvekod jakattara » 10 črc 2011, 08:00

Jééééééé, Mildo - já ted "tyjo" na motorkářích pozval k registraci na kymco-forum :wink: . Zrovna teď, před pár minutama :D
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: KYMCO SUPER 8 125

Příspěvekod manet125 » 10 črc 2011, 09:09

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kolik mají nalítáno Manety nikdo nezjistí, ale já na nich asi 48000km.
Xciting 20000km, z toho já 17400km
Kymco club
Uživatelský avatar
manet125

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 04 zář 2010, 23:04
Bydliště: Blansko
Skútr / moto: 2x Manet S125, Xciting 500iR
Tuning / úpravy: Vysoké plexi

Re: KYMCO SUPER 8 125

Příspěvekod tyjo » 10 črc 2011, 09:39

Už se tam také registruji, díky.
KYMCO AGILITY CITY 125 - Diamantová bílá, r.v. 2011. Aktuální tuning Válec NARAKU 160 ccm, aktuálně krásný bílý kufřík :-)
Mobilní světla a zvuk http://www.mobishow.cz -Zajišťuji světelnou laser show a DJ pro svatby, party a věčírky.
Uživatelský avatar
tyjo

500+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 547
Registrován: 10 čer 2011, 08:00
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: KYMCO CITY AGILITY 125 - bílá r.v. 2011
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 už není v záběhu, ale spíš v záhubě.

Re: KYMCO SUPER 8 125

Příspěvekod jakattara » 10 črc 2011, 10:20

My taky a těšíme se :wink:
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: KYMCO SUPER 8 125

Příspěvekod vondrysen » 10 črc 2011, 16:57

Díky za schválení koupě - čím déle jezdím, tím víc se mi to líbí.

Jinak jsem se byl podívat na Kymco-fóru a napadlo mne, jestli není škoda zakládat speciální fórum jen pro jednu značku. Pod skútrportál se vejdeme všichni a kromě značky máme ostatní skútrařské radosti a starosti společné.
Cyklista na skútru
Uživatelský avatar
vondrysen

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 07 čer 2011, 21:04
Bydliště: Plzeňský kraj
Skútr / moto: KYMCO SUPER 8 125

Re: KYMCO SUPER 8 125

Příspěvekod jakattara » 10 črc 2011, 17:14

Ono to fórum je aktivní již dlouho a my - co jsme tam teď - jsme jen uživatelé. Já se přiznám, že se tam cítím o moc lépem než na jiných fórech, ale to je možná jen můj názor. Každopádně co se rad týče, více se ti jich dostane asi tady. Nikdo tě přeci nenutí :wink:
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: KYMCO SUPER 8 125

Příspěvekod vondrysen » 12 črc 2011, 21:40

vyzkoušel jsem Kymcouše ve dvou a v kopcích (a že tady jsou - Mariánskolázeňsko) a pere se fakt statečně.
Cyklista na skútru
Uživatelský avatar
vondrysen

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 07 čer 2011, 21:04
Bydliště: Plzeňský kraj
Skútr / moto: KYMCO SUPER 8 125

Re: KYMCO SUPER 8 125

Příspěvekod tyjo » 13 črc 2011, 08:18

Ještě mám v plánu abych do podzimu najedil 500 km a dal motorku na servis na garanci tak výlet cca 100 - 130 km, kopce roviny, je to celkem rozličný terén.

Ani jsem si neuvědmil, jestli se svým skůtrem můžu na dálnici ? Nevíte někdo ?
KYMCO AGILITY CITY 125 - Diamantová bílá, r.v. 2011. Aktuální tuning Válec NARAKU 160 ccm, aktuálně krásný bílý kufřík :-)
Mobilní světla a zvuk http://www.mobishow.cz -Zajišťuji světelnou laser show a DJ pro svatby, party a věčírky.
Uživatelský avatar
tyjo

500+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 547
Registrován: 10 čer 2011, 08:00
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: KYMCO CITY AGILITY 125 - bílá r.v. 2011
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 už není v záběhu, ale spíš v záhubě.

Re: KYMCO SUPER 8 125

Příspěvekod Jimmy » 13 črc 2011, 08:38

Na dálnici můžou všechna vozidla, která na rovině vyvinou rychlost alespoň 80 km/h. Takže pokud máš v technickém průkazu jako nejvyšší rychlost více než 80km/h (pravděpodobně ano), tak na dálnici klidně můžeš. Nicméně když už tam pojedeš, tak je vhodné jet alespoň cca 100km/h aby jsi byl alespoň tak rychlý jako kamiony.

Edit:
Našel jsem si technické parametry tvého Kymca. 6,5 kW a max 89 km/h. Technicky vzato tedy na dálnici můžeš, prakticky bych kvůli bezpečnosti omezil jízdy na dálnici na minimum a během zajíždění bych s tím na dálnici nejel vůbec.
Zontes 310M Obrázek, dříve Runner 50 Purejet, Runner ST200
Uživatelský avatar
Jimmy

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 316
Registrován: 28 bře 2010, 00:20
Skútr / moto: Zontes 310M/ Dříve Gilera Runner Purejet 50/ST 200

Re: KYMCO SUPER 8 125

Příspěvekod tyjo » 18 črc 2011, 13:16

Díky za informaci myslel jsem si to a máš pravdu jízdu po dálnici omezím na minimum :-)
KYMCO AGILITY CITY 125 - Diamantová bílá, r.v. 2011. Aktuální tuning Válec NARAKU 160 ccm, aktuálně krásný bílý kufřík :-)
Mobilní světla a zvuk http://www.mobishow.cz -Zajišťuji světelnou laser show a DJ pro svatby, party a věčírky.
Uživatelský avatar
tyjo

500+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 547
Registrován: 10 čer 2011, 08:00
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: KYMCO CITY AGILITY 125 - bílá r.v. 2011
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 už není v záběhu, ale spíš v záhubě.

Re: KYMCO SUPER 8 125

Příspěvekod vondrysen » 01 zář 2011, 15:03

Tak jsem ujel první tisícovku kilometru na mém žluťásku KYMCO SUPER 8125 a dovolil bych si ho posoudit takto:

Motor

Starty:
studené 100%-ní, při startování teplého motoru je třeba lehce přidat plyn.

Záběr a chod:
naprosto bez problémů. Rozjezd do 80km/hod. plynulý a rychlý (i ve dvou), maximálka je lehce nad 100km/hod. Příjemná jízda je tak do těch 90-ti km/hod. Nemám rád, když se motor drží na maximu. I podvozek je podle mne konstruován na rychlost 80 – 90km/hod.

Spotřeba:
Přesně jsem ji měřil mezi 500 a 1100km a výsledek je 2,75l/100km.Dost ji ovlivní styl jízdy, pokud jsem jezdil jen po vsi (jízdy cca 1km dlouhé), dostal jsem se i přes 3,3l/100km. Při výletech zase není problém jezdit za 2,4 l.

Podvozek

Po uvolnění ho musím hodnotit jako pohodlný až po středně rozbité cesty – dokáže vyžehlit vystouplé asfaltové záplaty a menší díry (do několika cm hloubky). Pokud se na cestě objeví velké poškození má problém hlavně zadek stroje – progresivní pružiny nedovolí jít pružení na doraz, ale zároveň ztuhnou a přenesou částečně náraz na jezdce ( zdvih 85mm). Vidlice zvládá o poznání větší nerovnosti – tak je řešením, na hodně rozbitých cestách, přesunutí těžiště na předek.
Požitkem je řezání zatáček na dobrém asfaltu v kombinaci s přesným karburátorem,variátorem a spojkou). Pokud porovnám s krátkým svezením na PCX-ku, tak tento low-end od Hondy v plynulosti oproti Kymcu ztrácí body.

Zbytek

Nic se nepovoluje a nic nedrnčí. Moc oceňuju rovnou podlahu – vozit lze vše od malých dětí až po pytle s nasekanou trávou.
Cyklista na skútru
Uživatelský avatar
vondrysen

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 07 čer 2011, 21:04
Bydliště: Plzeňský kraj
Skútr / moto: KYMCO SUPER 8 125

Re: KYMCO SUPER 8 125

Příspěvekod TUNER » 07 zář 2011, 12:40

"Pokud porovnám s krátkým svezením na PCX-ku, tak tento low-end od Hondy v plynulosti oproti Kymcu ztrácí body." - Můžeš specifikovat pojem plynulosti ? Jako že Honda kucká,nebo jede hůř nebo..? Hodnoty co uvádíš jsou nejspíš dle tachometru že,Kymco má psanou maximálku někde kolem 90.. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Další

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron