Jen podotýkám, že Di-TECH je taky stříkačka -> ta nespolehlivá s vysokou poruchovostí
...FACTORY už jsou motory Piaggio PureJet, na které nalítáš bezproblému desítky tisíc km, tudíž bych nestavěl názory na základě "prý kdosi cosi támdle"
FACTORY žere v průměru 2,7l/100km ... a oleje 1,0-1,2l na 2000km
Karburátor, čili 50R a Street žerou dle úprav a naladění. Odhaduji sérii na 3,4-3,7l/100km a dle příručky dolití oleje (nádržka na 1,2l) jednou za 500km..
Je pravda že stříkačka na tuning není, né že jsou nákladné... dají se koupit normální výfuky pro vstřikovací motory, potom sportovní variátor a pár nějakých drobností. V tomto případě to ale končí, v jiném případě bych tuto motorku na tuning nedoporučoval. Nejlepší výkony a životnost je zkrátka v originálu.
50R a Street jsou klasické karburátorové skútry, které můžeš překopat od hlavy až k patě.