KYMCO Super 8 2T

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod jiribar » 07 kvě 2009, 20:13

Tak jsem si dnes koupil novinku od Kymca - Super osmu v doutaktu, od kluků z Bráníka. Dvoutakt je dvoutakt. Najel jsem 60 kilometrů - na nějaké hodnocení je jistě brzy - ale přestože se snažím zajíždět dle pokynů prodejce, Kymco má snahu stále se rozbíhat k tachometrovým 50 km/h, a tak musím krotit jeho i sebe. Proto zatím velká spokojenost. Je opravdu znát rozdíl dvoutaktu a čtyřtaktu. Přestože moje váha činí 95 kg, ani větší stoupání mu nedělá potíž, a rychost tu nikdy neklesla pod třicítku. Jsem zvědav jak si povede po garančce a otevření.
A protože jsem prozatím jezdil jen po silnicích menšího významu, 14ti palcová kola mají rozhodně své opodstatnění. Rozbité silnice plné výmolu tato kola zvládají lépe, než ta menší.
Proto pokud zvažujete něco podobného, myslím, že za ty peníze je to dobrá volba :lol:
jiribar

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 07 kvě 2009, 19:32
Skútr / moto: KYMCO Super 8 2T
Tuning / úpravy: výfuk Leo Vince 3404, variátor Malossi, přetryskováno

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod pajapaja » 07 kvě 2009, 23:59

Tak Tě vítám mezi náma ,Blahopřeju k výběru a ať Ti to lítá :lol:
pajapaja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 263
Registrován: 03 črc 2008, 19:56
Bydliště: oslavice
Skútr / moto: hyosung prima

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod Flash » 08 kvě 2009, 10:26

Kolik si za to dal? Psal uz jsem na to nazor o par topicu nize.. Nez nove, radeji koupit neco trosku jeteho a seridit/upravit.. Ted jsem videl v inzeratu krasneho roxe za 28 tisic, udrzovaneho, i uz s variatorem malossi, karbcem, valcem, vyfukem.. Vypadal fakt udrzovane:) ale tak cg k novemu motu, uvidis sam, jestli toho nebudes pak litovat.
Flash

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 05 kvě 2009, 10:54
Skútr / moto: Yamaha Jog RR
Tuning / úpravy: v planu...:)

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod jiribar » 10 kvě 2009, 19:15

Nejsem příliš zručnej a ani už bohužel nejmladší a tak jsem šel po zkušenostech z tohoto fora na nejlevnější dvoutakt a to od Kymca. Cena 40 litrů bez stovky se mi zrovna příliš nelíbila, ale jsem zvyklej jít do novejch věcí. Kupovanej v Adventure biker - zase po vašich zkušenostech z tohoto fora. A po další stovce kilometrů - jsem opravdu nadšenej, i když zajíždění je nudné, neboť má tendenci se rozbíhat na plný výkon. V adventure tvrdí že má 4,5 koně. No, vypadá to tak, uvidíme, až mi ho "otevřou".
jiribar

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 07 kvě 2009, 19:32
Skútr / moto: KYMCO Super 8 2T
Tuning / úpravy: výfuk Leo Vince 3404, variátor Malossi, přetryskováno

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod mipas » 14 kvě 2009, 18:33

jiribar píše:Nejsem příliš zručnej a ani už bohužel nejmladší a tak jsem šel po zkušenostech z tohoto fora na nejlevnější dvoutakt a to od Kymca. Cena 40 litrů bez stovky se mi zrovna příliš nelíbila, ale jsem zvyklej jít do novejch věcí. Kupovanej v Adventure biker - zase po vašich zkušenostech z tohoto fora. A po další stovce kilometrů - jsem opravdu nadšenej, i když zajíždění je nudné, neboť má tendenci se rozbíhat na plný výkon. V adventure tvrdí že má 4,5 koně. No, vypadá to tak, uvidíme, až mi ho "otevřou".


Zdravím vespolek, taky jsem ji dnes přivezl domů. Prvních pár kilometrů jasně nasvědčuje tomu, že to bude jiné svezení než nabízí naše stará Yukina.
Rád bych se zeptal jak ti vejde přilba pod sedlo, protože moje otevřená přilba tam jde už dost natěsno a potřebuju koupit novou, tak nevím jestli ji raději napřed nevyzkoušet (původně jsem ji chtěl koupit na nějakém e-shopu). Taky píšeš že ti skůtr prodejce "otevře". Nevíš co na něm budou všechno dělat? Já se s prodejcem taky na nějakém odstranění restrikcí domlouval. Ukazoval mi kovový váleček do variátoru, který mi při servisní prohlídce vymění, ale o ničem dalším nemluvil, tak nevím. Asi to víc zatím řešit nebudu, ale určitě tam těch úprav půjde udělat víc. No až budu mít víc zkušeností, zkusím zase něco napsat, zatím musím vydržet to, jak píšeš, nudné zajíždění...
Uživatelský avatar
mipas

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 14 kvě 2009, 18:10
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Kymco Agility City+ 125i CBS
Tuning / úpravy: n/a

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod jiribar » 15 kvě 2009, 20:42

Helma se mi tam nevejde - mam XXL. Odstranění redukce mi prodejce vysvětlil ale šlo to mimo moji hlavu. S kilometry cítím, jak se skůtr rozjíždí. Přesto po nastartování musím chvíli počkat než se ohřeje, jinak se mu nechce do otáček. Nevím, zda je to normální - karbes, zeptám se při garančce. Léta jsem už nejezdil s ničím jiným než se stříkačkou a tak nemohu posoudit. Po zahřátí jede jak motorová pila. Stav tachometru - 260.
jiribar

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 07 kvě 2009, 19:32
Skútr / moto: KYMCO Super 8 2T
Tuning / úpravy: výfuk Leo Vince 3404, variátor Malossi, přetryskováno

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod jiribar » 15 kvě 2009, 20:44

Jo a to zajíždění není zrovna nejlepší, protože vhledem k hustotě provozu někdy nejde jet 45, ubrat na 40, jet 45. Už aby to bylo fuč
jiribar

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 07 kvě 2009, 19:32
Skútr / moto: KYMCO Super 8 2T
Tuning / úpravy: výfuk Leo Vince 3404, variátor Malossi, přetryskováno

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod mipas » 15 kvě 2009, 21:17

No jo, zajíždění... Dnes jsem najel asi 60 km, většinou po městě. Snažil jsem se držet rychlost do 40, ale občas jsem musel přidat skoro naplno. Maximálka podle tachometru vylezla kousek nad 50. O víkendu vezmu GPS a pokusím se změřit odchylku tachometru k reálu. Motor zatím jede bez problému, nechávám ho zahřát asi tak tři minuty (než se zavře sytič), plyn přidávám minimálně, jen tak na 1/4 max. 1/2. Občas mi zapíská přední kotouč při mírném zmáčknutí páčky, ale to je asi v pohodě, třeba to zmizí až se trochu obrzdí. Takže zatím spokojenost...
Uživatelský avatar
mipas

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 14 kvě 2009, 18:10
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Kymco Agility City+ 125i CBS
Tuning / úpravy: n/a

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod jiribar » 16 kvě 2009, 09:56

Zajíždim na okresních silnicích, převážně v kopcovitém terénu a po okreskách, které jsou místy dost rozbité a kde i čtyřicítka je pro skůtr vysoká rychlost. syn startuje skůtr bez sáhnutí na plyn a tvrdí že pominutě už je připraven k jízdě, já se to snažím urychlit a proto ta "neochota". Ale vidím, že to bude chtít ho nechat probublat až klesnou otáčky a pak to bude v suchu. Jinak další zkušenost při přejíždění nerovností u rodičů - je dost nízký. Jeho snaha přiblížit se sportovním motorkám a docela i větší rozvor vyžadují dávat si větší pozor na spodek (tlačení skůtru přes rantl apod.). Tak ať ti to šlape :lol:
jiribar

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 07 kvě 2009, 19:32
Skútr / moto: KYMCO Super 8 2T
Tuning / úpravy: výfuk Leo Vince 3404, variátor Malossi, přetryskováno

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod Flash » 16 kvě 2009, 10:12

Kdyz zajizdite a ma to retrikce, tak tomu klidne davejte plnej.. Od toho tam snad mimo jine jsou 8) 45km/h musi vydrzet i funglovka (tedy kolem 50ti km/h tachometrovych) a nemuzete motor nijak poskodit. Pokud se ve meste snazite udrzovat rychlost do 40 tachometrovych, pak jedete realnych tak 35, mozna i mene.. No chudaci ti za vama :wink:
U joga jsem jezdil ve meste i mimo skoro porad s pnym, uz tak to jelo jako s hnojem a jeste to drzet na 2/3 plynu.. To uz by me predjizdeli asi i cyklisti :D

Jinak vzduchac od yamahy: http://www.yamaha-motor.cz/products/sco ... c/jogr.jsp , 45 tisic, to se jeste da :wink:
Flash

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 05 kvě 2009, 10:54
Skútr / moto: Yamaha Jog RR
Tuning / úpravy: v planu...:)

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod mipas » 19 kvě 2009, 21:47

Dnes jsem zase trochu pojezdil a protože jsem chtěl vyzkoušet jak ukazuje palivoměr, tak jsem ho nechal spadnout až ke spodní části červeného pole. Ke spodnímu dorazu ručičky ještě pořád kousek chyběl, tak jsem si říkal, že benzín určitě ještě chvíli vydrží a minu benzínku s tím, že na další už natankuju. No co dodat. Zůstal jsem stát mezi poli a k další benzínce mi chyběly asi tři kilometry. Z toho vyplývá zkušenost: Jakmile rafika palivoměru klesne do červeného pole, je na čase natankovat. Mimochodem u naší staré Yukiny se rafika už ani nepohla, ale pořád jsem ještě asi 30 km ujel. Dnes to dopadlo dobře, protože jsem nebyl daleko od města a benzín mi byl přivezen do 30 minut.
Jinak moje nervy nevydržely a po 180 najetých kilometrech jezdím skoro co to dá. Jenom se snažím ješte nejezdit pořád na plný plyn. Občas to ale proženu naplno. Co se týká omezování provozu jak píše Flash, to je v pohodě. Myslím, že skůtr, nebo kolo se dá objet asi tak stejně a kolaři taky nejedou 50. Spíš bych nekdy řekl, že provoz na slinici ve městě brzdí mně na skůtru.
Jinak stále sháním helmu. Všechny co jsem si předem vybral skončily na tom, že se nevejdou pod sedlo, a ty co se pod něj vejdou bych si snad nevzal ani na kolo. Asi budu muset sehnat stejnou jako mám teď, což je Airoh - Top One. Ta mi docela sedí a vejde se tam...
Uživatelský avatar
mipas

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 14 kvě 2009, 18:10
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Kymco Agility City+ 125i CBS
Tuning / úpravy: n/a

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod kraken.99 » 19 kvě 2009, 21:53

to je taky nápad zkoušet do kdy vydrží benzín a nevzít si pod sedlo aspon půllitr do petky :roll:
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod mipas » 01 čer 2009, 13:47

Tak jsem se dnes konečně dostal k projížďce s GPS a naměřil odchylky tachometru. Přesnost družicového signálu se pohybovala v rozmezí 2-7 metrů, takže ideální stav. Výsledek je tento:
10 km/h na tachometru = 9,7 km/h skutečných; 20 = 18,5; 30 = 27,7; 40 = 37,4 a 50 = 45,4. Na víc zatím nedosáhnu, protože scoota ještě nemám otevřeného, ale tento týden jedu na servisku a tam by mi měli odbloknout variátor, tak uvidím jak to pomůže. Zatím mám najeto něco přes 450 km bez problému. Taky se mi dnes poprvé ozvala kontrolka oleje, takže jsem hned litr koupil a dolil. V nádrži ho od oka zbývalo ještě docela dost, ale i tak se tam vlezl celý půllitr.
Uživatelský avatar
mipas

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 14 kvě 2009, 18:10
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Kymco Agility City+ 125i CBS
Tuning / úpravy: n/a

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod jiribar » 02 čer 2009, 16:44

Tak pánové, garančka ukončena, na tacháči cca 500 km, restrikce odstraněna. Někde dále někdo brečí, že po odstranění restrikce na Super8 4T to moc nejede. Teď jsem se byl projet na západ od Zbraslavi (předměstí Prahy). Kopcovitá krajina, 5 km po strakonické a pak docela špatné okresky, velký vítr. A jak to jelo.
Po rovině 68 km/h - dál jsem se bál, protože silnice nic moc. Z kopce jsem měl odvahu na max. 76, ve stoupáních se skůt zrychlil od 0 až o 15 km - záleží na sklonu stoupání. Tedy maximální spokojenost.
No a negativní poznatek - charakteristika odpružení se příliš nehodí na vyšší rychlosti na hrbolaté vozovce. Z toho plyne, že i když skůt měl snahu jet rychleji, na některých úsecích jsem 50 km/h nepřekročil, protože jsem se bál, že mě shodí.
Proto nechápu obecně hon za vyšší rychlostí. Někdo tu psal, že si tuníme skůty na vyšší rychlost, ale podvozek a brzdy netuní nikdo. Super 8 má brzdy opravdu dobré, ale charakteristika pérování na českých hnusných okreskách umožňuje bezpečnou jízdu tak do padesáti. Samozřejmě pokud pojedete po dobré komunikaci, pak je to o něčem jiném a dvoudobé Kymco z mé čerstvé vlastní zkušenosti 60 - 70 hladce sviští.
Jo a když jsem ho dával do garáže, osahal jsem exponované namáhané části, teplota v mezích normálu, spíše se mi zdálo chladnější, než když jsem jezdil s restrikcí. Tak skůtráci čau :mrgreen:
jiribar

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 07 kvě 2009, 19:32
Skútr / moto: KYMCO Super 8 2T
Tuning / úpravy: výfuk Leo Vince 3404, variátor Malossi, přetryskováno

Re: KYMCO Super 8 2T

Příspěvekod Vitas » 02 čer 2009, 16:49

Jenom se chci zeptat - ty rychlosti jsou podle tachace? Jestli jo tak docela bida, jestli podle navigace, tak to je pekny. Ale ona je sice Kymco Cinska, ale myslim, ze skutry od Kymca na tom nejsou rozhodne spatne... :wink:
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Další

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků