:cyclops:B 400 bere normálně 0,5 až 0,8l oleje na 1000km do RV2003 seřídit ventilovou vuli nemá cenu pomuže jenom víměna pistních kroužku kroužky stojí cca 2500kč
Nejcastejsi pricinou ztraty oleje u B400 jsou netesna gufirka kolem ventilu. Sada gufirek + tesneni stoji cca 1400,- Pokud tohle nepomuze, pak uz zbyva vymena pistnich krouzku. To uz ale musi mit motor pomerne hodne najeto a ztraci take i na vykonu.
[quote=Rady]Nejcastejsi pricinou ztraty oleje u B400 jsou netesna gufirka kolem ventilu. Sada gufirek + tesneni stoji cca 1400,- Pokud tohle nepomuze, pak uz zbyva vymena pistnich krouzku. To uz ale musi mit motor pomerne hodne najeto a ztraci take i na vykonu. [/quote]
Zdravím muj burgman má najeto 38000 olej se strácí ale skutr vubec nekouří jen je olej v tom sání,mýslím že asi ten výkon má nejsem si jistý mam ho půl roku.
Máš novej stroj. To by bylo špatný kdyby žral olej hned ze začátku. Já teď kupuju r. 01, tak jsem po těch zprávách tady hodně zvědavej. Skůtr od pohledu vypadá fakt jak novej, je nádhernej, no ale do motoru nevidím. Pokud by byl ve stejném stavu jako je kabátek, tak bych si mlaskal
Čau. Taky jsem řešil podobný problém. Burák si v pohodě bral na 1000 km 0.5 l oleje . po dlouhém přemlouvaní sama sebe sem se rozhodl pro Go motoru včetně výbrusu,pístní sady atd . v celkové ceně 18.908 Kč . A sem na nervy protože tet si bere 2 dl na 250 km. Do servisu pojedu již po třetí a to jsem pečlivě zkoumal pověst servisu leč marně. A nejdivnější na tom je že to ani nekouří,ani nikde neteče. Tet chlapci raďte , budu vděčný za každou radu.
Dle toho jak píšeš,že je po GO,pořádné GO se vším všudy tak to jen vypadá,že jsi to někde ze začátku více prohnal a chytl se kroužek(připekl).Zjistíš změřením komprese.