Teda, tady se to rozjelo. Kašlete na to chlapi, nemá cenu diskutovat tady takovým způsobem. A záporné body? Nezlobte se, ale to nechápu. A jak to vidím já jako nezaujatý pozorovatel? Kdybych si teď měl kupovat nový stroj, tak bych nejspíš skončil u výběru mezi Forzou 300 a X-maxem 300. Přestože jsem vždy preferoval Yamahy, tady bych byl hodně na vážkách. Forza se mi vzhledově moc líbí, je vidět že má hodně technických vychytávek a jsem přesvědčený, že to bude kvalitní stroj. U Yamahy mě trochu mrzí detaily, na kterých je vidět, že se moc šetřilo. Na druhou stranu vím, že každý stroj má své přednosti ale také nedokonalosti. Proto mě trochu začíná vadit ten punc dokonalosti, který si Forza pro mě záhadným způsobem již vytvořila, přestože na ní jelo zatím jen pár vyvolených. Je to něco podobného jako s Afrikou. Všichni tvrdí jak je to super, ale už málokdo přizná, že má dráty jako liška, že mu rezne rám nebo že mu po ostré jízdě odkapává olej. Nevím jak to Honda dělá ale je to tak. Proto si vážím uživatelů/vlastníků strojů, kteří na rovinu řeknou, co se jim na jejich stroji líbí, ale zároveň přiznají, co se také úplně nepovedlo. Promiň Rudo, ale na to, že máš na Forze najeto cca 300 km, bylo těch chvalozpěvů už dost. Nemyslím to zle, chápu tvoji radost z nového stroje, ale já bych se po tak krátké době užívání možná vyvaroval nějakých zásadních hodnocení. Je to vlastně pořád dokola. Nejdřív se řeší maximálka, pak zrychlení a pak spotřeba. Všem to bude jezdit minimálně 150 km/hod. dle GPS, zrychlovat to bude jako R1 a nevezme si to více jak 2,693 l/100 km. A přitom je to tak jednoduchý. Motor je daný, kdo za to bude víc tahat, tomu to víc pojede a taky mu to bude víc žrát. Osobně jsem přesvědčený, že výkon Forzy bude dostatečný, jen minimum uživatelů využije celý její potenciál a spotřeba bude při běžném ježdění 3,4 l/100 km a při ostřejším užívání se bude blížit ke 4 l. Všechno ale stejně ukáže čas. Doufám že si v Rožnově nebo na Šňůře dáte něco na usmířenou a toto "nedorozumění" bude zapomenuto..