Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Macek84 » 03 črc 2010, 15:48

RHON píše:Odstranění restrikce se dospěje tak, že odpojíte konektor co vidíte na fotce:

Obrázek

Varování: odstraněním restrikce není skútr homologovaný pro provoz na komunikacích v ČR, proto je odstranění nezákoné. V žádném případě nedoporučuji!

Přátelé, poradí mi někdo kde přesněji tento drátek najdu abych jej odpojil ? měl jsem teď rozebranou celou motorku a nikde jsem jej neviděl, akorád jsem zjistil jaká je ta motorka činská skládačka...
Díky Vám
Macek84

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 03 črc 2010, 13:37
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Rhon50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 05 črc 2010, 23:08

Stačí když demontuješ sedadlo, pokud budeš stát u skútru z levého boku najdeš kabel i s konektorem na pravé, vzdálenější straně. Jiné dva zelené kabely pod sedlem nevedou. Jinak je tu možnost ještě jedna a sice, že jim došli zelené kabely a nahradily je za jinou barvu :lol: ne dělám si p...l napiš jak si uspěl v hledání... Nezjistil jsem odkud si, pokud nebudeš z daleka myslím více jak okruh 200 km přijel bych na pokec a odstranil bych Ti to, ale to by si měl najít i já jsem laik a našel jsem to.

6.7. edit:
Chtěl jsem udělat průzkum a zjistit kolik vám, kteří máte tento stejný stroj papá benzínu.
Já mám odstraněnou elektronickou restrikci, otevřené sání, zvednutou jehlu na max a trysky s větším průměrem a papá mi to 3,3 litru a dá se říct, že šetrně to nezajíždím, nejezdím dlouhé trasy tak max do 30 km a to ne moc často, jinak do práce cca 5 km tam i zpět. Napište svoje poznatky :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 říj 2013, 15:43, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TomRaptor » 06 črc 2010, 20:29

3,3 l/100 km? :shock: Au - to je docela dost... tolik snad nebaští ani 250. :lol: To asi kroužíš jenom okolo pumpy, co?
Sice nemám Rhona, ale na 50 ccm 4T se mi to zdá dost - 65 - 70 km/h jezdím taky.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 06 črc 2010, 22:44

Mě se to zdá taky dost podle zkušeností ostatních, kteří mají 2T, ale jezdil jsem do práce autem a to mi papá 13,5l, takže z této spotřeby jsem uchvácen. Zatím mám najeto necelých 500 km a snad si to sedne, ale pokud ne tak se zlobit nebudu, protože pořád dost ušetřím.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 08 črc 2010, 23:33

nazdar hosi. som tu novy a akurat som si rozbalil v praci jeden z 3 skutrov rhon ktore sme dostali od autokelly a tak by som sa chcel sppytat na neake veci ohladom jeho prveho spustenia do prevadzky. v prvom rade by som chcel vediet aky olej je dobry do tohto skutra a akoho davkovat kedze v navode pise ze je potrebne 1:50, ale neviem ci je mozne nastavit automaticky davkovac na taketo hodnoty, alebo treba priliat olej aj do benzinu ale neako tak. vopred vam dakujem
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 08 črc 2010, 23:54

Dávkování je přednastaveno z výroby na to bych nešahal, na první nádrž nalij do benzínu olej v poměru 1:50 já jsem tento poměr taky nalil. Použil jsem plnou syntetiku koupil jsem jí na pumpě Agip.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 09 črc 2010, 00:38

nebude problem s tym ze sa moze zadriet olej pumpa ked tam nebude olej kedze ho primiesam len do benzinu??
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 09 črc 2010, 22:22

!!!Olej v první řadě do nádržky pro olej, to tam být musí (dávkuje si to samo)!!!, do benzínu přidávat nemusíš, ale radí to výrobce pro lepší zajetí a promazání.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 11 črc 2010, 22:37

RHON píše:Chtěl jsem udělat průzkum a zjistit kolik vám, kteří máte tento stejný stroj papá benzínu.
Já mám odstraněnou elektronickou restrikci, otevřené sání, zvednutou jehlu na max a trysky s větším průměrem a papá mi to 3,3 litru a dá se říct, že šetrně to nezajíždím, nejezdím dlouhé trasy tak max do 30 km a to ne moc často, jinak do práce cca 5 km tam i zpět. Napište svoje poznatky :)

Zdarec - kolik máš najeto?? Já dnes 950Km a papá mně to cca stejne motá se to kolem třech na 100 - pouze restrikce bez přetryskování, ale v úterý přijde laďáček-tak jsem zvědav :shock:

For RHON : Kolikátku jsi tam nacpal trysku?? :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 říj 2013, 15:45, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 11 črc 2010, 22:47

Já mám najeto přesně 527 km a průměr trysky? ......... no ani nevím, nedělal jsem to já. Kolik Ti to jede max?
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 11 črc 2010, 22:48

cca 71 podle GPS. ale ještě bych tak 20 Km/hod přidal :D
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 11 črc 2010, 22:57

No já uvidím jestli s tím budu ještě něco provádět. Mluvil jsem se známým a ten mi tvrdil, že je ještě jedna restrikce, která je u baterie, ale tam jsem našel jen konektor, který když jsem rozdělal tak na mě vykouknul kondenzátor, který má podle mě za úkol vyrušovat špičky z baterie a startéru.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 11 črc 2010, 23:00

Ještě je možná ve fuku ale budu vědět až jej rozdělám a to bude až jak bude laďáček :D Mohl by jsi mi prosím zjistit jakou ti tam vrazili trysku a co udělali s tím sáním?? Jede to teď po té úpravě nějak líp?? :idea: :o :o :o
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 říj 2013, 15:45, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny 2 příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 11 črc 2010, 23:06

Ve fuku nic, koukal jsem tedy je to zúžený, ale né natolik, aby to nemohlo dobře tlačit ven.
Až budeš mít fuk hotovej, tak sem hoď foto a napiš pocity a dojmy :wink:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 11 črc 2010, 23:14

Tak na to se spolehni :D
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron