od airman007 » 30 pro 2016, 19:42
Tady to poslední dobou nějak „chcíplo“ To nikdo v tomto nečase neprovádí servis, nevylepšuje, neopravuje……?
To můj mazlík právě dostává větší ozdravnou kůru po poctivě ujetých 21 500 km bez závad a bez nehod. Do posledního, letos ujetého, km jezdil skvěle - s průměrnou spotřebou 3 L/100 a kromě sjetých gum na sobě nedával znát „únavu“ (opotřebení).
Teda, poslední dva dny ježdění, mi to po nastartování studeného motoru chcíplo a hlásilo slabou baterku. Celý půlrok jsem jen jezdil, nedobíjel a projevilo se to až s chladnými rány (asi 5 stupňů). Baterku jsem dal na nabíječku a už je to v pohodě.
Max dostane nové: (materiál +- asi za 7000,-Kč)
Řemen variátoru
Válečky do variátoru
Svíčku
Obě pneumatiky
Zadní brzdové destičky
Vzduchový filtr
Filtr variátoru
Motorový olej
Nakonec ještě přeměřím ventilové vůle, komplet ho vyčistím, naleštím a hodím přes něj plachtu.
Řemen byl opotřebovaný na 22,3mm, nepopraskaný a zřejmě by ještě pár tisíc vydržel.
Zadní brzdové destičky sjeté téměř na kov.(přední skoro vůbec)-přitom brzdím víc přední!
Válečky z variátoru mají trochu plošky.(viděl jsem už horší)
Svíčka pálí stále skvěle.(ale stejně jde ven)
Filtr variátoru zachytává docela dost nečistot, proto výměna.
Vzduchový filtr je ideální měnit co dvě, max. tři výměny oleje.(sání je hůře umístěné a rychle se zanáší)
Zadní guma je sjetá až moc a chtěla vyměnit už dřív.(nebyl čas)
Přední guma sjetá do trojúhelníku a na podélných nerovnostech ubírala na stabilitě a občas se rozkmitala řidítka.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.